Devil123 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg bruker Avast Antivirus, og nå jeg skrudde på pc'n står det " VIRUS ALERT!" nede i det ene hjørne og det er det no antivirus greier som er blitt instalert av seg selv.. og den driten som har kommet inn på pc'n har også slettet alle gjennoppretings punk, så jeg jeg får ikke satt pc'n tilbake noen som har hvert borti det før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Last ned eset nod 32 smart security og kjør det igjennom. vis ikke den klarer det test kaspersky bare for og bli kvitt viruset ditt. eset 30 day trial kaspersky 30 day trial Har aldri opplevd den type virus før. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Last ned eset nod 32 smart security og kjør det igjennom.vis ikke den klarer det test kaspersky bare for og bli kvitt viruset ditt. eset 30 day trial kaspersky 30 day trial Har aldri opplevd den type virus før. Den fant ingen ting, Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ta en tur gjennom denne guiden. Du kan poste loggene i denne tråden. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Dette har jeg fått før, det er ikke noe antivirusgreier som har installert seg, men noe spyware som vil få deg til å kjøpe en type antivirus right? Sist gang fikk jeg det bort ved å bruke an kombinasjon av AVG, SpyHunter, Ad-Aware og Avast... Du trenger sikkert ikke alle, men er ikke sikker på hvilken som faktisk fikk bort allt Jeg googlet meg også frem til en manuell måte å få det bort (men husker ikke hva og hvor) der det var listet opp alle filer og prosesser som må fjenes/stoppes Endret 4. august 2008 av multisync Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Dette har jeg fått før, det er ikke noe antivirusgreier som har installert seg, men noe spyware som vil få deg til å kjøpe en type antivirus right? Sist gang fikk jeg det bort ved å bruke an kombinasjon av AVG, SpyHunter, Ad-Aware og Avast... Du trenger sikkert ikke alle, men er ikke sikker på hvilken som faktisk fikk bort allt Jeg googlet meg også frem til en manuell måte å få det bort (men husker ikke hva og hvor) der det var listet opp alle filer og prosesser som må fjenes/stoppes jeg har nok samme greiene ja...klarer du og google det fram igjen eller? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvis du gir meg navnet på det antivirusprogrammet det prøver å selge så kanskje.... jeg husker ikke lengre Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Følg veiledningen Vintermåne henviser til over. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Følg veiledningen Vintermåne henviser til over. fikk det til Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) fikk det til Har du følgt guiden skal logger postes. Ellers vil du aldrig få svar på om du er ren. Combofix er et kraftig verktøy,derfor skal den ikke brukes uten veiledning. Combofix skal også avinnstaleres etter bruk. Endret 4. august 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Tok og formaterte hele dritten og instalerte Linux i stede, slepper jeg virus Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 formaterte hele dritten og instalerte Linux He den er grei,ja greier du deg med linux så er jo det bra. Jeg kjører diverese linux distroer,men må ha win for og få kjørt alt jeg har. Nå fixer vi virus fort her da,bare vi får logger. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 formaterte hele dritten og instalerte Linux He den er grei,ja greier du deg med linux så er jo det bra. Jeg kjører diverese linux distroer,men må ha win for og få kjørt alt jeg har. Nå fixer vi virus fort her da,bare vi får logger. Kjekt og vite=D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå