axezzo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Eg har problemer med at eg trenger seriell kontakt på pcen men det har eg ikkje så har eg fått ein overgang fra USB til seriell men den vill ikkje fungere så lurte eg på om eg kanskje må ha nokon drivar eller noko i den dur? eventuelt kor finn eg dette? Endret 4. august 2008 av axezzo Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvilket operativsystem? Normalt vil det følge med drivere med enheten hvis disse er nødvendige. Evt kan disse lastes ned fra produsentens hjemmeside. Virker andre USB-enheter? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Mine erfaringer tilsier at om du bruker den i forskjellige usb-porter vil den skifte nummer etter COM (COM1, COM4, osv) Kan byttes ganske enkelt fra enhetsbehandlingen Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Min erfaring er at USB -> seriell er meget ustabilt. Jeg vil heller anbefale Expresscard- eller CardBus Serial Adapter dersom det er en bærbar PC det er snakk om. Dette har vist seg å fungere MYE bedre. Eksempel: Serial Adapter Hvis det er en stasjonær PC bør du skaffe PCI-kort: PCI Serial Litt på siden av det du egentlig spør om....men likevel... et tips. Lenke til kommentar
axezzo Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 No funka det no funka alt fint:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå