Pion_ Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Noen som vet om noen effektive måte å overbevise diverse firmaer som bygger ut til fastlinje... (ADSL, SDSL, Kabel ol.) Spam? Mailbombing? Signe opp på "jeg er interisert" tre millioner ganger? etc.? :evil: :evil: Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Ja takk begge deler :smile: evt. senda inn mange forslag til div. statlege og kommunale organ og forklara at bygdenoreg (dvs. der _eg_ bur...) treng fastlinje/xDSL nuh! Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Tror du virkelig noen teleselskaper er interessert i å legge ut linjer i SIBIR (reddal)??? Du må nok vente leeeeeeenge jon , veeeeldig leeenge... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Det er litt dårlig av Telenor.. jeg bor i Kongsvinger, ca. 1km fra sentrum.. 50m unna meg kan folk få ADSL. Men jeg? Neida! Lenke til kommentar
mintman Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Papirpose; det er jo klinkende likegyldig om folk 50 m unna deg eller 5 m unna deg kan få. Det har sikkert med at du tilhører en sentral som ikke er utbygd, eller som ikke skal utbygges. Det finnes en del sentraler i Norge som er så små at de kanskje ikke dekker mer en i underkant av 5 husstander, og da sier det seg selv at utbygging av en slik sentral ikke er økonomisk lønnsomt. Verden er urettferdig.... Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Hei Papirpose Hvis du er god venn med noen av naboene, så er det jo ikke noen problem :smile: Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Papirpose... HINT.. mulig du kan få det ganske snart.. Problemet ditt er sikkert at du tilhører en RSSU som ALDRI vil få en dslam pga, sentralen din står i et lite skap. Dette medfører at tlf linjen din går i en utjevning mellom 2 sentraler. Men muligheten for å få adsl selv om du har utjevning er nær. Ikke lenge til at vi kan begynne å legge adsl på slike linjer. MRK! dette kan bare gjøres hvis linjen du har tillater en slik løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå