madsc90 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 desverre virker ikke spillet:S Får feilmelding (med steam -utseende) som sier: This game is currently unavailible... Har ikke tid til å prøve å fikse det, fordi jeg drar på ferie nå... Fint om noen kan poste her hvis de vet hva problemet er, så kan jeg lese det når jeg kommer tilbake:) Takk Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 # Half-Life 2 skal være spillbart igjen. Au, er det sånt at enkelte spill som var støttet detter ut til neste update og en må enten ha en elder versjon kjørendes for et gitt spill eller vente og håpe på at det fungere i neste versjon?! Utrulig amatør messig hvis dette stemmer.... Crossover Games 7.0 er i virkeligheten den første utgivelsen av Games, så å klage på at ting som funker før plutselig ikke funker holder ikke helt vann her Men HL2 skulle være støttet, noe som er grunnen til at det ble retta på. Spill som CS: S, portal, TF2 og andre Half-Life 2 Mods fungerte fortsatt, men det virket som om selve HL2 det var en bug med som gjorde at det ikke kjørte. For den som lurte. PlayOnLinux er et gratis GUI til Wine som forenkler installasjon av en rekke spill og programmer. Jeg personlig vil si at PlayOnLinux er enklere i bruk en GUI'et til Crossover, men Crossover inkluderer proprietære løsninger som tilbyr bedre ytelse enn Wine. Jeg jobber med en test av Cedega (inkl. ny beta-utgave) Crossover Games 7.1 og Wine nå, det har tatt litt tid grunnet problemer med drivere. Prøvde meg på en test med AMD 3870 og Geforce 8800GT, men grunnet driver problemer og andre småting har jeg falt tilbake til bare Geforce 7900GT som fungerer utmerket med alle tre løsninger, men som ikke akkurat er det mest spennende produktet. Men igjen er det Wine, Cedega og Crossover som står i fokus og ikke skjermkortene så Merkelig. Min 8800GT funker helt knall i Linux (Arch og Ubuntu). Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Å det fungerer. Men får ikke ytelsen jeg burde få. I enkelte tilfeller bare noen få fps bedre enn 7900GT. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 En post fjernet pga brudd på retningslinjene §8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå