Hrodebert Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ikke klar over at dette var en "remake", sett teaseren på TV og den ser ganske ok ut. Spennede og se om Keanu Reeves kan levere. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Aftenposten hadde en side med denne filmen for noen dager siden. I går hadde de midtsidene med samme filmen. Det var akkurat den samme teksten, bare litt lenger og med flere bilder Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Agurktid i desember? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det eneste denne remaken får meg til å ha lyst til å se, er orginalen. Skal kjøpes ved neste anledning. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Det eneste denne remaken får meg til å ha lyst til å se, er orginalen. Skal kjøpes ved neste anledning. Er det jeg trøster meg med, at orginalen får mer oppmerksomhet. Remaken skal sees uansett, men blir nok leie film eller noe. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det er vel ingen automatikk i at en remake må være dårlig? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Absolutt ikke. Jeg gleder meg til remaken. Fikk en firer i Dagsavisen, det holder til en kinotur for meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Skal mest trolig se denne på kino i kveld, også har jeg klart å skaffe meg orginalen også, så nå blir det de to etter hverandre. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Det er vel ingen automatikk i at en remake må være dårlig? Nei klart ikke. Jeg er som regel åpen for remakes (John Carpenter The Thing f.eks. må være den beste Remaken noensinne), jeg forstår at film er et kunstverk og ressisører kan fritt kaste seg på en hvilken projekt de måtte ønske. Men etter å lest rundt på nettet så har tilbake meldingene rankert filmen som en midtpå type film, og (ikke overraskende) de som elsker orginalen ble skuffet over hvor "forsiktig" denne filmen var iforhold til budskapet. But we shall see. Ingenting hadde gjort meg lykkeligere enn å oppdage at filmen er bedre enn jeg håper. Skal mest trolig se denne på kino i kveld, også har jeg klart å skaffe meg orginalen også, så nå blir det de to etter hverandre. Regner med du ser orginalen før turen til kino? Endret 12. desember 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det er vel ingen automatikk i at en remake må være dårlig? Var i alle fall ikke det jeg mente. Jeg synes ikke traileren ser så utrolig fengende ut, men nok til at jeg kommer til å se den og for å kunne sammenligne, så fikk jeg egentlig mer lyst til å se orginalen. Kom vel litt feil ut Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 AvidGamer: Burde jeg det? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) AvidGamer: Burde jeg det? Vet ikke, er ivertfall sånn jeg liker å se remakes. Ofte remakes har noen små kommentarer/vitser/props som refererer til orginalen, og det er alltid kjekt å oppdage dem. =) Mulig litt nerd av meg men... Endret 12. desember 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tror ikke jeg orker å se den før kinoen i kveld, men kan jo se orginalen i løpet av helga da. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Så denne må kino på onsdag og må virkelig si den var dårlig, har også kommet dårlig ut i mange anmeldelser. Nå skal det sies at jeg ikke er så glad i sci fiction filmer. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Så denne må kino på onsdag og må virkelig si den var dårlig, har også kommet dårlig ut i mange anmeldelser. Nå skal det sies at jeg ikke er så glad i sci fiction filmer. Det forklarer vel det meste. Skal se filmen i kveld, må si at jeg gleder meg litt. Endret 12. desember 2008 av Sunset Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Heh, jeg venter å høre fra en som likte originalen, liker sci-fi og ikke har noe konsekvent imot remakes. Foreløpelig satser jeg på at det kan bli en god film. Endret 12. desember 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kinobesøket blir utsatt til i morgen fordi han ene må være barnevakt.. Lurer på om jeg skal orginalen imens.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det er som en åpenbaring fra verdensrommet det Cypheron. Se originalen, tror det er best. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja.. jeg tror HAL og gjenge prøver å fortelle meg noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå