Gå til innhold

The Day the Earth Stood Still (2008 remake)


AvidGamer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel ingen automatikk i at en remake må være dårlig?

 

Nei klart ikke. Jeg er som regel åpen for remakes (John Carpenter The Thing f.eks. må være den beste Remaken noensinne), jeg forstår at film er et kunstverk og ressisører kan fritt kaste seg på en hvilken projekt de måtte ønske.

 

Men etter å lest rundt på nettet så har tilbake meldingene rankert filmen som en midtpå type film, og (ikke overraskende) de som elsker orginalen ble skuffet over hvor "forsiktig" denne filmen var iforhold til budskapet.

 

But we shall see. Ingenting hadde gjort meg lykkeligere enn å oppdage at filmen er bedre enn jeg håper.

 

Skal mest trolig se denne på kino i kveld, også har jeg klart å skaffe meg orginalen også, så nå blir det de to etter hverandre.

 

Regner med du ser orginalen før turen til kino?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Det er vel ingen automatikk i at en remake må være dårlig?

 

Var i alle fall ikke det jeg mente. Jeg synes ikke traileren ser så utrolig fengende ut, men nok til at jeg kommer til å se den og for å kunne sammenligne, så fikk jeg egentlig mer lyst til å se orginalen. Kom vel litt feil ut :p

Lenke til kommentar
Så denne må kino på onsdag og må virkelig si den var dårlig, har også kommet dårlig ut i mange anmeldelser. Nå skal det sies at jeg ikke er så glad i sci fiction filmer.

 

Det forklarer vel det meste.

Skal se filmen i kveld, må si at jeg gleder meg litt.

Endret av Sunset
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...