Essem Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Eller så kan du gå i dameavdelingen og kjøpe en til 50 spenn.... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Mitt forslag var gratis Endret 10. august 2008 av Aye Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Mitt forslag var gratis Er ikke sikkert den hvite genseren er gratis da Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Nei, nei, men den har han jo allerede kjøpt... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 eller har han det ? gleder meg uansett, samme om det blir rosa eller hvit genser^^ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Får nå gjøre det uansett om jeg ikke finner rosa genser ja... Er bare dansingen som bekymrer meg... Håper dere synes det blir morsomt selv om jeg suger hardt til å danse. Kan jeg tryne på voldelige måter for å veie opp for det eller? Håper fisken ikke knekker i to. Da må jeg kjøpe den. Å HELVETE. Jeg har kjøretimer klokken 15:15 Stuntet blir ikke før på kvelden da. Det går vel fint.... Endret 10. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 You do this = My hero for life Dette er genialt. Og jeg fatter ikke at du er så velvillig, kakemot. Du kommer tilogmed med forslag til forbedringer! :!: Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Skulle bare ønske jeg hadde fri vilje når det gjaldt dette så jeg kunne funnet på noe annet enn tango! Ikke at det er et dårlig forslag... Tvert imot... Men det jeg presterer kommer ikke til å se ut som tango i det hele tatt. ANYWAY jeg får gjøre mitt beste. Takk for at du ba meg gå i høyhælte sko pwned, hvertfall en unnskylding for den dårlige dansingen... Eneste problemet er at ingen har størrelse 43-45 i høyhælte. Får presse noe på meg. I morgen er en stor dag... Forhåpentligvis. Hvis jeg får kameramann. Jeg har skrevet følgende på msn-nicked nå: Trenger kameramann på city syd i morgen! Skal danse tango med en frossen fisk mens jeg synger "Tango for to" Endret 10. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Det er i dag på kvelden, ikke sant? Blir morro og se på EDIT: Jeg mener filmen altså, jeg bor jo ikke i Trondheim.. Endret 11. august 2008 av Tord93 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Dagen i dag funka ikke. Kom ikke hjem fra kjøringa før nå... Fikk ikke til noe avtale tidligere i dag heller. Men! Nå var det en kamerat som sa at han kanskje hadde tid i morgen. Neste forsøk er i morgen! Endret 11. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
pwned Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Høres bra ut kakemot =P har ikke søstera di en rosa trøye? ta i det minste på deg en damegenser (altså trang), og press på noen sko ja... selve grunnstegene i tango er ikke så viktig, så lenge du får med den karakteristiske "gå bortover med bestemte skritt, stoppe, snu hodet brått og se fisken i øynene, snu hodet tilbake og gå videre"... =) gleder meg veldig til å se resultatet xD Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 *Mine innlegg* Håper du er tøff nok til å gjennomføre dette her, så det ikke blir med snakket Lykke til! Gleder meg til å se filmen! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Jeg skal nok gjennomføre dette her. Med all støtten jeg har fått så skal nok dette gå bra... Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Ingen her som støtter deg, vi prøver å velte deg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Dette slår ekspedisjon i vann hvis det blir gjennomført. *Mine innlegg* Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Skulle ønske forumet hadde flere tøffinger som deg Lenke til kommentar
WASD Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Hva tenker du med når du legger ut en kode, som skal knekkes og vinneren får velge noe du skal gjøre, på norges største nerde forum Har du et dødsønske? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Ja : p hvem som helst kunne klart den koden... problemet var at folk her tenkte for komplisert i starten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Stuntet er ferdig? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Ikke enda, dessverre. Venter fortsatt i spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg