Joakimd Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har nettopp kjøpt meg 1080p filmkamera, men bor i bergen VGTV kan sikkert filme Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Du har ingen venner som kan filme? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Blir nok veldig halvhjerta tenker jeg, og sannsynligvis ikke morsomt på film Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Takk for støtten da, PepsiCo. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Today is the big day! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Har ikke fått noe svar fra zennox enda... (Han har på ingen måte gjort noe galt i å ikke svare, kan ikke tvinge han til filme) Kanskje er han borte eller noe sånt.. Prøver å spørre noen venner. Har masse venner, men bare en håndfull veldig gode venner, og det er noen av de jeg har tenkt å spørre. Men ingen påloggede så langt hmm. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Åft.. Jeg velger å tro at du låste zennox inne i et skap for å slippe unna Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Hahaha. Nei, jeg har simpelthen ikke vært pålogget idag Skal se om jeg får tid, men jeg må hastepakke siden jeg skal på ferie imorgen. (Om det kan flyttes til mercur/torget så hadde jo det vært genialt, da kan jeg garantert møte opp) Endret 7. august 2008 av zennox Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Må forresten låne kamera av trådstarter.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Vel... Kommer meg ikke til byen i dag, desverre... Og frossen fisk er det nok vanskelig å finne der. Og tangoen min... Den er ikke noe å skryte av heller. Skal vi utsette til du får tid da, zennox? Etter ferien din kanskje. Eller så kan jeg vel finne en annen kameramann, så kan jeg filme det etter helga. Endret 7. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vel... Kommer meg ikke til byen i dag, desverre... Og frossen fisk er det nok vanskelig å finne der. Vanskelig å finne frossenfisk ? Hva slags lavmål ligger butikkene på. Trodde iallefall samtlige butikker her nede hadde hel frossen laks/ørret i det minste. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ikke feig ut nå alltids en løsning på det. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Frossen fisk finnes på rema rosenborg iallefall, tror faktisk de har det på de fleste remabutikker... bunnpris også Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 I belive in kakemot! Alle butikker som spar, rema, kiwi, many osv.. har vel fressenfisk? :O Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Feiga da ikke ut jeg. Føler meg bare ikke helt klar... Det er noe som ikke henger helt på plass. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Frossenfisk kan vel alltids erstattes med en random person i butikken? :!: Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 haha må bare ha denne i mine innlegg :L gleder meg til å se filmen GLHF :!: Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 This is gonna be funneyh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg