djgudleif Skrevet 6. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) OBS på City Syd blir faktisk kanskje for stort... hmm Er litt mye støy, vanskelig å høre at jeg synger. Men greit det, får synge drithøyt da. Det er jo også mye folk der! Endret 6. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 OBS på City Syd blir faktisk kanskje for stort... hmmEr litt mye støy, vanskelig å høre at jeg synger. Men greit det, får synge drithøyt da. Det er jo også mye folk der! Sier du det? Jeg kan godt fikse en bærbar forsterker og høytalere med mikrofon til deg. Var ikke hele poenget at det skulle være mye folk der da? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Hahah, her skal jeg jaggu følge med. Dette kan bli tidenes Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Her må man følge med ^^ Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Så bra! gleder meg skikkelig jeg nå.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Sier du det? Jeg kan godt fikse en bærbar forsterker og høytalere med mikrofon til deg. Du er OND. :!: Jaja... Hvis du kan det så... Endret 6. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Jeg ser at du har lagt ut fullt navn på profilen din, nå vet alle hvem den gale mannen som danser med fisker i Trondheim er Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Vi må sørge for å tipse VGTV, nrk og masse annet Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Herregud! Hjelp! Jeg begynner først nå å tenke over konsekvensene av å gjøre dette på City Syd. Men jaja. Det går bare være... Endret 6. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Er dato fastsatt? Regner med at signaturen din peker mot dette? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Er dato fastsatt? Regner med at signaturen din peker mot dette? det gjør den sikkert, tipser VGTV i morra neida, skal nok ikke tipse VGTV... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Datoen min er i morgen, torsdag. Klokken 4. HMM... Hvis det blir for tidlig for dere "arrangørerne" mine, bare si fra. Endret 6. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) haha, im there! megacred til kake om han gjennomfører dette Endret 6. august 2008 av Henrik2k Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Utrolig bra kakemot, megacred fra meg også om du gjennomfører dette^^ Bare dumt jeg ikke bor i Trondheim.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Kan jo være en mulighet for å komme med i Norges Herligste på VGTV dette. TIPS! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 For å tipse VGTV og lignende må vi sikkert ha nøyaktig sted og tid. Jeg råder de involverte til å tipse Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Haha, fantastisk! Bra opplegg dette. Gleder meg til filmen kommer... Endret 6. august 2008 av qweac Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Fantastisk morsomt hvis du gjør dette uten å knekke sammen! Må følge med her.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Sheit, jeg har ikke sjangs til å komme så tidlig som klokka fire. Er ikke ferdig på jobb før halv fire og jeg har minst 1 times reise før jeg klarer å komme meg dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg