Gå til innhold

Dekrypter denne og vinn!


djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke bli anmeldt for medvirkning til overgrep og voldtekt her.

 

Da går vi for følgende:

 

Du går inn i nærmeste matvarebutikk, hvor du tar deg bort til frysedisken, finner en hel, frossen, stor fisk. Du holder denne som om det skulle vært en jente, og danser lidenskapelig tango gjennom butikken (inkl. rundt ved betalingskassene) mens du synger høyt på "tango for to"-refrenget. Etter du har gjort dette mange minutter går du og legger den fra deg igjen, hvorpå du sier til første menneske du ser (gjerne en butikkansatt) "den var ikke fast nok i fisken, kan ikke lage fiskepinner nå som ekornet strikker ullgensere". Så går du bort i kassen (hvor du har forsikret deg allerede om at du finner en mannlig butikkmedarbeider) og ber han med ut på "en romantisk middag for to, og kanskje et lite besøk innom strippeklubben for en drink etterpå". Hva han svarer til dette vet vi ikke, men uansett må du holde masken og virke som du mener det. Da du forlater butikken skal du hoppe indianerhopp på jentemåten (slik som småjenter var kjent for å gjøre hjem fra skolen i gamledager, om du skjønner) fra kassen og til du er 50 meter utenfor butikken. Mens det hele pågår, skal du vinke meget overdrevent og blunke sexy med det ene øyet til alle som stirrer på deg. Du skal også ha på deg en rosa trøye/genser denne dagen, det skulle ikke være så vanskelig å få lånt.

 

og forresten, du kan på ingen måte avsløre at det var "et tapt veddemål" elns, og du kan ikke snakke med denne mannen som sitter i kassen, før du ber han ut. også må du få tak i noen som kan filme deg, uten at det synes for mye (litt skjult kamera-aktig).

 

Høres det greit ut? :grin:

Lenke til kommentar

Torsdag klokken 3? Vi kan ta det litt senere om det ikke passer.

 

Jeg bor på Flatåsen btw. Om dere ikke vet hvor det er, så skal jeg poste et finn.no-kart når jeg gidder. :p

 

Problemet mitt blir å danse tango. Er bevegelig ellers, men ikke når det gjelder dans.

Skal øve intenst nå.

 

Et annet problem blir å holde maska.

En ting jeg kan er å skjule latter med fake gråting. Det er jeg flink til. Men det blir jo litt for dumt, men jaja. Får prøve å holde maska hvertall.

 

Og det kan hende de ikke har frossen fisk... Kan noen komme med alternativer i tilfelle de ikke har? Knekkebrødpakke f.eks.

 

Og hvis noen sinte ansatte prøver å kaste meg ut fra butikken, så spør jeg han ut på date i stedet.

Bare så det er klart. Hvis det er dame får jeg spørre om noe annet rart. Men hva?

 

Hvis noen sinte ansatte skulle prøve å få med meg inn på et kontor så stikker jeg av, så får jeg heller møte kameramannen etterpå, et stykke unna butikken.

 

Dette er mine planer.

 

Ser jeg har to frivillige kameramenn her.

zennox, har du kamera?

 

Kanskje vi kunne hatt to kameramenn.

Jaja. Mitt utdaterte kamera får være siste løsning.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

tenker vi sier klokken 4 jeg =) siden det er da det er folk i butikken (de er ferdige på jobb etc) også går kameramann inn og sjekker fisk ja... blir litt dumt den setningen du skal si, om det ikke er en fisk innvolvert. tango jeg tenker på er slik lidenskapelig gange bortover, hvor du stopper, ser fisken inn i øynene, også går videre... du har sikkert sett det på film

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...