xersess Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 HAHA. Håper pwned har noke bra på lager da! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Vær glad for at jeg ikke dekrypterte koden, Tony Neida LAWOLOAWLAWOLAWOAL GL OST PÅ DYNA MI SMAKTE MÅNESUPPE MED GARDINVAFFEL Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Laget en ny en hvis noen har lite å gjøre på: Ew kbt nognu fho uxqguigpngojih lqgfp Men jeg dummer meg ikke ut på en film på nettet om noen mot formodning skulle løse den Lenke til kommentar
pwned Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) *Hun* takk... er ingen han. Og tar gjerne imot forslag til hva trådstarter må gjøre her! tenker noe i retning drite seg skikkelig ut Edit: putte spoiler på hva? Endret 4. august 2008 av pwned Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Se Jackass-filmene, og bli inspirert! Ellers har jeg noe i tankene. Vel, rettelse; jeg har det IKKE i tankene, men har sett noe som gir med en ide til hva han kan gjøre. Blir vanskelig hvis det ikke skal inneholde nakenhet, og er heller ikke sikker på om dette er lovlig materiale her. Latterlig på en noe obskur måte er det i alle fall, dog kanskje ikke helt passende for en skikkelig god latter. Endret 4. august 2008 av Ladern Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Tror ikke du bør legge ut noen nakenfilmer her Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Gå på alle fire(knær er ikke lov) iført g-streng opp hele Karl Johan (dersom du bor i Oslo-området) mens du synger dragostea din tei for full hals halv 4 om ettermiddagen edit: gjerne med rulleskøyter på føttene Endret 4. august 2008 av khaffner 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Oi, beklager virkelig, visste ikke du var jente. Ånei ånei. Nå går det meg sikkert virkelig ille... Må nesten gjøre noe som lar seg gjennomføre. Hvis jeg går i g-streng på carl johan blir jeg nok stoppet av politiet, og derfor lar det seg ikke gjøre. Bor i Trondheim og, btw. Endret 4. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Oi, beklager virkelig, visste ikke du var jente. Var den til meg? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Nope den var til pwned. Endret 4. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Mest sannsynlig ikke, Khaffner. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Nope den var til pwned. Pwned twice! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 I HAS IDEA U HAS LIEK, 5 CATZ. DEN DEY ALL FOLO U AND DEY SEY "MAU". DEN U SAY STFU KITTIEZ AND DEY WIL ATTAK U. DEN U GIV DEM SUM FUD LYK AISE KREAM AND DEY VIL GIVE U DOGMEET 2 SHOE DEIR APPRIKATION. I RLLY HOEP U TINK DIS IS GUD IDIA. TYVM 1 Lenke til kommentar
pwned Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Hehe... likte karl-johan versjonen av string-emil :!: det blir garantert noe med synging i seg, og da snakker vi ikke nasjonalsangen.. kanskje du kan stå foran lerkendal og synge "Stabæk mitt Stabæk" ikledd rbk-skjerf i morgen kveld? Eller gå inn i nærmeste matbutikk og begynne å danse tango med en frossen fisk mens du synger "tango for to"? tar imot flere forslag! Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 kanskje du kan stå foran lerkendal og synge "Stabæk mitt Stabæk" ikledd rbk-skjerf i morgen kveld? Eller gå inn i nærmeste matbutikk og begynne å danse tango med en frossen fisk mens du synger "tango for to"? Før du går bort og ber HAN som sitter i kassen ut. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Likte den med matbutikken altså! Lenke til kommentar
pwned Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 da er den uaktuell. vi må finne på noe du virkelig ikke liker Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg mener... Jeg likte den fordi den er så lett å gjøre... Den er jo fortsatt helt jævlig flau da. Endret 5. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Er det lett for deg å be en fyr ut? Tenk om han sier ja Lenke til kommentar
pwned Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 hehe :!: håper det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg