Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hahahahaha :!: Artig tråd Du har da ikke seriøst tenkt og flytte ut av Diskusjon bare for dette vel ? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har en lignende oppgave, hvis noen er interessert. Jeg har tenkt på den lenge, kan hende den er litt enkel. Lover ingen premie. Sy g'e jk'er p klaw ioof'cwb Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Løsning: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "Du har klart å løse oppgaven" Tegnet ' avslørte at det hadde noe med tastaturet å gjøre. Fant det ut etterhvert, men jeg må si jeg tenkte alt for vanskelig i starten. Endret 30. september 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ok. Tenkte den kom til å bli litt lett. Har en ny en på lur, og denne tror jeg er verre. Etter denne gir jeg meg Ldkpkodkl an ap znå lnkcnåi Lenke til kommentar
pwned Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hehe... vel... må han drite seg ut irl da? han kunne jo ringt et vilkårlig nummer (som tilhørte en mann) og vært heeelt overbevist over at han hadde kommet til hotline (homse)sextelefonen. jeg quoter meg selv fra s. 12-13... Lenke til kommentar
pwned Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 da ble det stille gitt.. tror han fyren her rett og slett er for feig til å drite seg ut. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det viste me for mangen sider siden... Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Herregud, jeg hadde lett turt å gjøre det der. Jeg bor i Oslo, og omtrent hver eneste dag tar jeg frem bongo-tromma mi og synger Rosenborg-sanger midt i skolekantina. Jeg har gjort langt flauere ting enn det der. Litt skuffa er jeg altså kakemot. Hvis man tenker alt for lenge på sånne ting så feiger man alltid ut. Foresten forslag til nytt nick: Kyllingmot! jeg lo! Har forøvrig alltid lurt på hvorfor man skriver "mine innlegg"? Noen som orker å forklare? Endret 7. oktober 2008 av Lugia Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har forøvrig alltid lurt på hvorfor man skriver "mine innlegg"? Noen som orker å forklare? For å få tråden i sine innlegg uten å gi noe konstruktivt. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kan man ikke like greit gi kakemot litt pusterom istedenfor og rekke ned på han hele tida, skal vedde på at mange andre hadde trukket seg fra samme greia. Synes imidlertid kakemot skal ha kudos for og å laget en så populær tråd Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Derfor hadde mange andre aldri lagd en slik tråd. Han lagde en. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Var jo sansynligvis fordi han ikke hadde stort annet å gjøre akkurat da. Og ikke tenkte over de eventuelle konsekvensene av det. Selv hadde jeg aldri fåt meg til å gjøre noe sånt. Sikkert mange andre med samme oppfatning også. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er ikke noe morsom skuespiller, jeg suger til å leve meg inn i ting. Kunne aldri fått den homsetelefon-greia til å bli noe morsomt. Jeg er verst ever. Noen, steng tråden takk Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Tråden forblir åpen, det er straffen. Fremdeles for ille "stunt"? Endret 8. oktober 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Helvete, nå har jeg lest igjennom 16 sider, gledet meg til århundrets video, og så: INGENTING! Noe må du da kunne gjøre, et eller annet...? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du kan tenke deg de som har fulgt med fra starten av og sjekket innom en gang om dagen, mens dette er resultatet. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 gjett hva jeg følte da, etter å ha vridd hjernen for å komme på noe bra.... også feiger han ut! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja, huff.. jeg synes virkelig synd på dere.. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Etter å ha fulgt denne tråden litt nå og da må vel jeg også legge til at dette var triste greier. Hater nabbs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg