Gå til innhold

Dekrypter denne og vinn!


djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tar for lang tid! De svarer sikkert ikke med en gang.

Må få banna meg selv før jeg angrer.

Har klart å slutte med facebook og nettby, og det var vanskelig nok.

 

Så da er det bare dette forumet, det jeg sløser mest tid på, som jeg må få sluttet med straks.

 

Jeg får lage en post bare.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Føler meg bare teit. :p

Har ikke gjort noe nyttig her for noen.

Jeg har tapt... Jeg feiga ut!

 

Jeg har alltid ledd av folk som får FAIL-bilder slengt etter seg... Nå var det meg...

Jeg har tapt internet. Jeg må ut herfra.

 

Det var hyggelig å spille internet med dere. Men det er på tide for meg å gå videre. Ha et fint internet. :cry:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Føler meg bare teit. :p

Har ikke gjort noe nyttig her for noen.

Jeg har tapt... Jeg feiga ut!

 

Jeg har alltid ledd av folk som får FAIL-bilder slengt etter seg... Nå var det meg...

Jeg har tapt internet. Jeg må ut herfra.

 

Det var hyggelig å spille internet med dere. Men det er på tide for meg å gå videre. Ha et fint internet. :cry:

Hei, ta det rolig nå. Jeg vil ikke ha skylda for at du hoppet fra broa :p

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Etter å ha lest denne tråden synes jeg nesten synd på kakemot.

Siden jeg har blitt utstøtt fra mange forskjellige forum (egentlig bare Mac1.no), skjønner jeg hvordan trådstarter eventuellt må ha det hvis han har det så ille som forumpostene tilsier (noe jeg egentlig ikke tror, men man vet aldri).

 

Som mottoet mitt "Det er aldri for sent å feige ut" sier, er det aldri for sent å feige ut :)

Uansett, jeg hadde aldri på liv og død gjort det som trådstarter evetuellt måtte gjort, og jeg pleier å like å dumme meg ut foran folkemengder.

 

Lykke til uansett, og hvis du engang kommer til å lage videoen likevel, post den her! :D

Endret av kajac
Lenke til kommentar

Takk kajac! :)

 

Er ikke redd for å dumme meg ut jeg heller.

Det får vanligvis en positiv virkning som skaper god stemning, og får folk til å le.

 

Men det jeg er redd for her, er å ikke klare å dumme meg ut. Tror det bare blir et idiotisk forsøk. Dette stuntet krever mer enn jeg klarer å prestere. Dansing, synging, ikke minst skuespill, og evnen til å gjøre dette i offentlighet, uten at det blir halvhjertet.

 

Jeg pleier vanligvis ikke å ta meg nær av å bli utstøtt på internett, men jeg liker ikke å fortsette å være i det forumet der jeg blir utstøtt. Det, pluss at jeg føler at jeg sløser alt for mye tid her, er god nok grunn for meg til å hoppe av her. Dette er sikkert en av mine siste poster på en stund. Har spurt en administrator om å slette brukeren min. :)

 

Fremtiden får vise om jeg vil gjøre dette stuntet... Tror ikke det egentlig. Jeg er mye mer glad "fysiske" stunt. Sånn f.eks, frontflip gjennom en huske i fart. :p

Hvis noen har noe å komme med... Så er det velkommen. :)

 

(Gjennom MSN, hvis jeg blir bannet)

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
you owe me one...! Hvis jeg kommer på noe som du ikke trenger å gjøre IRL, og ikke vil ødelegge ditt rykte, gjør du det da?

 

Ja! :D

Jeg er forresten ikke redd for mitt rykte, men heller det at folk skal bli flau over å kjenne meg.

 

Jeg ble ikke bannet....................................

Dritt! :p

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...