dotten☻ Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Da er det vel bare å ønske god bedring å glede seg til du er frisk for du har et oppdrag å gjennomføre. Eller kansje la pwned finne på en ny tin som er tilrettelagt for funksjonshemmede. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kanskje finne på noko som er fortare gjennomført, men gjerne like pinelig seff. Det blir umulig å halde masken gjennom alt dette her. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Latterlig at folk kaller han feig når han har brukket armen eller hva det nå var. Hvem har sagt at han var feig? Ser ikke noen jeg... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Latterlig at folk kaller han feig når han har brukket armen eller hva det nå var. Hvem har sagt at han var feig? Ser ikke noen jeg... Les igjen på forrige side. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ser fortsatt ikke noen... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 pga denne feigheten din. Er mange indirekte eksempler på det i alle fall, qweac. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Haha, tøft av deg å vise hjemmeadressen din slik på nettet Om jeg bodde i Trondheim kunne jeg godt blitt fristet til å kaste egg på huset ditt elns, pga denne feigheten din. Regner med du nå tror du slipper unna stuntet? Det skal gjennomføres. Om ikke nå, så om noen uker/måneder. Det skal gjennomføres. Se så! Edit: Noen var før meg! Endret 19. august 2008 av WASD Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Greit, flause fra meg. La ikke merke til den der... Edit: Men jeg gjør ikke noe teit! Bare så det er sagt... Endret 19. august 2008 av qweac Lenke til kommentar
pwned Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hehe... vel... må han drite seg ut irl da? han kunne jo ringt et vilkårlig nummer (som tilhørte en mann) og vært heeelt overbevist over at han hadde kommet til hotline (homse)sextelefonen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Nooo! Han gjør det ikke Unnskyldningen er forøvrig godkjent... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Synd det, kakemot. Regner med du tar det igjen en gannen gang? Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Knakk du armen for å slippe unna kake? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tror ikke det. Tror han havna i slåsskamp om frossenfisken. Var en annen kunde som ville ha den, så det ble slik - Hei du gutt! Gi meg den siste torsken, den skal jeg ha! *kakemot danser videre med fisken* - Gi meg den nå, ellers blir det juling! - Hysj, jeg filmer dette, i'm from tah intarwebz! - Haha, jævla nerd. Mordi spiller fotball! *kakemot kysser fisken* *random blekker han rett ned men han holder fisken så godt han kan* *butikkfyr går forbi og kakemot flørter med han* *butikkfyren henter en dobørste og slår kakemot gjentatte ganger til armen hans brekker* *random tar fisken og går* 1 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 haha genialt PepsiCO men men, god bedring da kake, ser frem til filmen! Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tror ikke det. Tror han havna i slåsskamp om frossenfisken. Var en annen kunde som ville ha den, så det ble slik - Hei du gutt! Gi meg den siste torsken, den skal jeg ha! *kakemot danser videre med fisken* - Gi meg den nå, ellers blir det juling! - Hysj, jeg filmer dette, i'm from tah intarwebz! - Haha, jævla nerd. Mordi spiller fotball! *kakemot kysser fisken* *random blekker han rett ned men han holder fisken så godt han kan* *butikkfyr går forbi og kakemot flørter med han* *butikkfyren henter en dobørste og slår kakemot gjentatte ganger til armen hans brekker* *random tar fisken og går* Haha, nice Lenke til kommentar
probin Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 et spm.. Når du er frisk igjen. kommer du DA til å gjøre det? fordi da har du jo veldig bra tid på å planlegge stuntet? med tanke på kamera og sånn Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Huff "/ Dette blir nok ikke gjennomført Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) 5 uker og vente ??? før du kan gjøre dette etter brukket kravebein har selv brukket kravebeinet tok ikke mer enn 3 uker Ca før jeg kunne stå på henda osv igjen Endret 30. august 2008 av Nopros Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Oppfordrer alle til å legge han til på msn og mase når tiden er inne Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Oppfordrer alle til å la han vente til han er frisk. Et brukket kragebein er ikke så bra, hvis det ikke gror ordentlig. Men: Når du er frisk, da oppfordrer jeg alle til å mase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg