djgudleif Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Har ikke tenkt å legge det på hylla enda. Bedre sent enn aldri. Trenger bare å samle en del kamerater som ikke blir flau over å kjenne meg etterpå. Endret 17. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ja, men det og alt det andre som inngår i dette stuntet, virker vanskelig for deg å få til. Ergo, så kommer det aldri til å skje noe med mindre du bare hopper i det. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Planlegger du det blir det halvgjort, nervøst og flaut. Psyk deg opp, få med en kompis til å hjelpe på oppsykingen, og hopp i det spontant. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Dont do it Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det tviler jeg på du får. Ser ut til at noen ikke tenkte seg om før han lovet noe Ser ut som Pwned ble pwned... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Dette må jeg se live vist du må sjå det live så kan du filme for han Lenke til kommentar
pwned Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det tviler jeg på du får. Ser ut til at noen ikke tenkte seg om før han lovet noe Ser ut som Pwned ble pwned... hvorfor skulle jeg bli eid? hadde ikke store forhåpningene fra starten av... synes det er mer kakemot som blir eid her, da det at han ikke gjør dette, fører til evig hets fra x antall forumbrukere Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Kakemot: jeg kommer til å gråte inni meg hvis ikke dette skjer snart Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Oh well I dag brakk jeg kragebenet i en trafikkulykke... Må gå i fatle i en uke, og holde arma i ro fem uker. Og nå kan jeg ikke tryne heller... Hvis dere ikke tror meg kan jeg vel komme med bevis. Jeg legger dette på hylla inntil videre desverre. Folk som hetser får bare hetse i vei... Endret 19. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Altså, du trenger ikke skade degselv bare for å slippe unna Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvis dere ikke tror meg kan jeg vel komme med bevis. Ja, kom med bevis takk, og bilde av en arm i et tørkle er ikke nokk. Regner med du går på skole eller jobb så da har du jo legeattest så ta gjerne bilde av den. Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 dette må jo skje!!!.. skulle ønske jeg var så tøff, så kunne jeg ha gjort for han Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Det viktigste dokumentet har forsvunnet... Kan finne det å ta bilde av det senere hvis dere ennå ikke er overbevist. Her er hvertfall regninga og et "ekte" fatle: Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Haha, tøft av deg å vise hjemmeadressen din slik på nettet Om jeg bodde i Trondheim kunne jeg godt blitt fristet til å kaste egg på huset ditt elns, pga denne feigheten din. Regner med du nå tror du slipper unna stuntet? Det skal gjennomføres. Om ikke nå, så om noen uker/måneder. Det skal gjennomføres. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Gidda ikke å åpne paint for å sensurere... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Haha, kjipern! Regner med det er greit at jeg kommer på besøk til helga? Endret 19. august 2008 av qweac Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Latterlig at folk kaller han feig når han har brukket armen eller hva det nå var. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Latterlig at folk kaller han feig når han har brukket armen eller hva det nå var. Sant nok. Det kan ikkje gjennomføres med eit brukket kragebein heller, så ... Vi får heller bare vente. Endret 19. august 2008 av xersess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg