xersess Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Kva skal kakemot? Orker ikkje å bla langt tilbake. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Kva skal kakemot? Orker ikkje å bla langt tilbake. Drite seg ut i en matbutikk. Og alt skal filmes og vises til oss. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Kva skal kakemot? Orker ikkje å bla langt tilbake. Drite seg ut i en matbutikk. Og alt skal filmes og vises til oss. Og det skal forhåpentligvis skje i nermeste framtid. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Kakemot, hvordan kan du svikte oss? Kom igjen!! *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Vi venter fortsatt på at oyvind_dahle skal sykle Trondheim - Oslo i tanga, men tviler på om noen av disse blir gjennomført. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 uff, blir sikkert ikke gjennomført likevel Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 uff, blir sikkert ikke gjennomført likevel Nei, Tok sin tid Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 I demand satisfaction! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Forslag visst ikke allerede satt: Du bor i trondheim så: Du skal stå forann nidarosdomen og synge YMCA med G-strong og jukke en evt. prest som skulle komme ut xD Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Forslag visst ikke allerede satt: Du bor i trondheim så: Du skal stå forann nidarosdomen og synge YMCA med G-strong og jukke en evt. prest som skulle komme ut xD Hvorfor skulle du i det hele tatt komme med forslag når du ikke knekte koden først? Og ja, forslaget har komt. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Forslag visst ikke allerede satt: Du bor i trondheim så: Du skal stå forann nidarosdomen og synge YMCA med G-strong og jukke en evt. prest som skulle komme ut xD Hvorfor skulle du i det hele tatt komme med forslag når du ikke knekte koden først? Og ja, forslaget har komt. Lol, skal jeg lage en ordentlig enkrypt? Endret 16. august 2008 av WildWolF Lenke til kommentar
pwned Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Sure, men skaff deg en egen tråd, du passer ikke inn her... Tror Kakemot har feiga ut Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Har ikke hørt noe av han på en stund, nei. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Uff dette var triste greier. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 [email protected] Alle sammen adder han på MSN og spammer livet ut av han helt til han gjennomfører stuntet sitt! (Moderatorer, opplysninger om Kakemot sin MSN står på hans diskusjon.no profil, så ikke slett dette innlegget ) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Skjønner ikke hvorfor han opprettet denne tråden... Han kunne hvertfall skrevet at han ikke kom til å gjøre det hvis det var for skummelt for han.... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Vi kunne jo ha kontaktet VGtv, tipse dem om denne tråden. Så sende dem hjem til ham. Agurktider, u know Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Hei. Har vært til kjæresten i helga så derfor har jeg ikke postet. Dette blir bare for teit... Har ingen støttespillere IRL i det hele tatt. Er ikke redd for å drite meg ut egentlig, er bare redd for det som skjer etterpå... "Du var dårlig. Det var halvhjertet og elendig utført..." Og bla bla. Jeg er rett og slett elendig live. Tenkte å ta med kameraet på skolen. Annonsere det blandt venner, så kanskje jeg får med en gjeng bortover. Noe som vil gi meg mye støtte. Slipper å føles som en loner som skal gjøre seg selv til latter. Hvis noen tipset VGtv så hadde jeg nok presset meg selv til å gjøre det. Endret 17. august 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Høres ut som du feiger ut her kakemot.. Hvilket vil bli en stor skuffelse for oss andre som har brukt verdifull tid til å lese i tråden din. Jeg fikk et lys i livet da jeg hørte at du, en gutt fra Trondheim, skulle dumme deg ut offentlig. Har du tenkt å ødelegge dette øyeblikket for meg? Vil du gå resten av livet med det på samvittigheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg