redsword Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ja.. nå har jeg hatt 1 uke ferie.. å jeg har snudd døgnet heeeelt på hodet. jeg har lagt meg i den tiden jeg starter på jobb og våknet igjen når jeg vanligvis er ferdig på jobb nå i ferien.. å nå så skal jeg døgne å være våken helt til jeg er ferdig på jobb. så spørsmålet er; kan noen gi meg råd om hvordan jeg skal overleve på jobben uten å bli stuptrøtt? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Pimp kaffe, hald deg i aktivitet (beror veldig på kva type jobb du har). I alle fall, ikkje fall ned i ein sofa, då er du garantert til å sovne. Ikkje et deg stappmett osv. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 jeg jobber som IT Konsulent. så jeg sitter en DEL framfor pcen når jeg er på jobb Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hoho.. Då kan det plutseleg verte litt verre. Du kan passe på å få i deg mykje sukker då. Ta med deg ein pose med smågodt på jobben eller noko. Cola/kaffe er jo også ein slager. Om du pluseleg byrjar å duppe, hjelper det VELDIG å ta ein liten søvn. Dvs. finn deg ein stad kor du kan leggje deg ned i 10/20 min, med alarm på mobilen eller noko. Når du då våkner vil du føle deg mykje meir opplagt med ein gong. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 jeg sitter på jobben nå jeg har hatt i meg en del kaffe også. føler meg ganske opplagt faktisk. hehe. tror dette blir en bra dag jeg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 De gangene jeg har døgnet har det alltid endt opp med at jeg ukontrollert sovner av pga at jeg så trøtt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ta seg en liten luftetur hjelper utrolg mye Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ta seg en liten luftetur hjelper utrolg mye For ikke å nevne plaske litt iskaldt vann i ansiktet. Tidligere erfaringer viser at så lenge jeg faktisk har noe å drive med og det ikke er mørkt, skal det noe til for at jeg faktisk blir SÅ trøtt at det er en fare for å duppe av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå