KenLada Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Vet noen om gta4 kommer på xbox, eller om det kommer i det heletatt ?? Hadde vært bra med det til xbox... :-? Eller hva blir den neste store tittelen på xbox ?? XBOX ROX !! Lenke til kommentar
From_norway Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ikke F**N om microsoft skal kjøpe rockstar games også! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 ikke kjøpe nei men tror ikke gta kommer til xbox før avtalen med sony går ut i 2004 og så får vi se hva de gjør kanskje xbox får gta¨ men ms kjøper nok ikke rockstar Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Nei de får ikke GTA4 i det hele tatt sånn som situajsonen er nå så det kan vel egentlig bare drømmes om for dere, jeg trur heller ikke vi ser GTA4 før PS3 kommer, og det vil nok bli et av dens flag skip! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 http://www.gamer.no/artikler/mars2003/gta4.html Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Det var vel egentlig det jeg sa nesten, så du trengte jo ikke gjenta det? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har ikke gjentatt noe som helst. Jeg gav en link der det stod litt info det kunne tenkes at noen var interessert i. At du har levert et sammendrag på en setning er ingen grunn til at jeg ikke skulle henvise til artikkelen. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Vel, det var ikke noe sammendrag av den artikkelen i allefall, for jeg viste ikke om den. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Vel, det var ikke noe sammendrag av den artikkelen i allefall, for jeg viste ikke om den. Spiller liten rolle hva det var sammendrag av. Uansett unødvendig å klage på en link med litt mer utfyllende informasjon. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 gta4 kommer sikkert til ps3, men da sitter jeg antagelig og krangler med ps3 fans siden jeg sitter å koser meg med xbox spillene. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 hehe, alltids kos me litt dogfight in the forums... hehe, neida... menne, bryr meg ikke om gta kommer på xbox, synes spillene er trasig. Var oss en kompis, og hans skulle vise meg vice city for første gang, han sa bare: her har du den største revolusjonen fra Gta3", så tok han en motorsykkel å kjørte rundt, han kunne til å med steile på den, oooh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå