Lampen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har netcom kontant og plutselig er 50 kr borte. kanskje jeg er meldt på noe som vises i tv reklamer hele tiden hvordan kan jeg skjekke dette? Lenke til kommentar
ps3nerd45 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har netcom kontant og plutselig er 50 kr borte. kanskje jeg er meldt på noe som vises i tv reklamer hele tiden hvordan kan jeg skjekke dette? Du kan prøve å sende "STOPP" eller "STOP" til samme nr du får evt meldigner av. Funka for meg da jeg hadde samme problemet. Ellers kan du jo ringe til levenrandøren din som loggfører all trafikk som går gjennom telefonen din og spørre hva det er som trekker penger... Lykke til Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du kan ikke bli trukket uten å få beskjed om det - sjekk inboksen din. Der skal det ligge en bekreftelse på at du har betalt. Send STOPP tilbake til nummeret denne meldingen kom fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå