Demantios Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Var nok ingenting galt med den. Ereksjonen hans er nok bare litt slow, enten fordi han er anspent, nervøs, eller noe slikt sannsynligvis Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ..derfor den blir slapp så fort? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) ads Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvis han ble slapp når han begynte å styre hodet ditt falt han sikkert ut av fokus. Nervøsitet kan være grunnen, men skal ikke si for sikkert (Det betyr ikke at han ikke liker det) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Okei, takk for svar, *roe seg ned*.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Om han kommer tilbake til andre servering, så kan du jo ikke ha vært katastrofalt dårlig heller? Endret 4. august 2008 av MrLee Lenke til kommentar
epifant Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Ja, men er gutter egentlig kjent for å mene alt de sier? Om "sånne" ting. Rent generelt oppstår det mye kluss på grunn av følgende (satt på spissen såklart) - gutter sier ofte akkurat hva de mener, når de mener det - jenter sier ofte ikke hva de mener. Hva de egentlig mener kan godt dukke opp i en helt annen sammenheng en god stund etterpå. - jenter tror gutter sier noe annet enn de mener i like stor grad som dem selv, og forsøker derfor å tolke seg frem til hva de tror guttene egentlig sier. - gutter tror ofte jenter sier akkurat hva de mener, slik de gjør selv, og tror derfor ikke det finnes noe å analysere. Dersom gutten du sugde ikke klarer å si hva han egentlig mener om "prestasjonen" din er det ingen andre enn ham selv som taper på det Det er selvsagt også en mulighet at du kunne gjort det bedre, men det er uansett ingen grunn til å rive seg i håret og gå i i. Han vil tydeligvis prøve igjen, så enten gjorde du det bra eller så får du en ny sjanse. En vinn/vinn-situasjon spør du meg Endret 4. august 2008 av epifant Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skulle egentlig skrevet at "han LA opp til at jeg skulle gjøre det flere ganger", dagen og dagene etter den første gangen.. Altså har jeg allerede gjort det flere ganger. Får ikke sett ham på en stund nå, hvis jeg i det hele tatt får det, så får liksom ikke snakka om det.. Ikke at det egentlig er så mye å snakke om. epifant: Du har vel muligens rett i det der, ja.. Men hvordan kan jeg vite at han ikke sa det for å være "grei"? Fordi han ville jeg skulle gjøre det flere ganger? Men handler vel egentlig kanskje bare om at jeg har en tendens til å aldri tro på det folk sier til meg - så lenge det ikke er noe negativt da, selvfølgelig. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det er du nok ikke alene om. Du kan nok ikke vite om han var ærlig eller ikke med mindre du spør ham direkte, men så lenge han la opp til det flere ganger ville jeg ikke vært spesielt bekymret Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) ........................................ Endret 17. juni 2009 av holst84 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (Jeg har en følelse av at dem legger ett eller anna press mot penis med tunga men er usikker på om dette stemmer) Som i å holde tunga i ro eller bevege den? Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Men jeg lurer egentlig litt som trådstarter jeg da Er det sånn dere sier til kompisene, "hun var dårlig til å suge, den verste teknikken, haha" ? Jeg ville ihvertfall ikke sagt det, og jeg snakker heller ikke detaljert om sexlivet jeg har med kjæresten min, med noen av vennene mine. Det er jo privat !! Dere jenter er nok mye verre enn oss når det gjelder sånt, flyr rundt til alle venninene deres og forteller vel det meste..=/ Endret 5. august 2008 av Medlem-148998 Lenke til kommentar
indie Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg prater om alt med den "innerste" gjengen, det er bare skøy, samma faen om noen synes det er privat. Ekke sånn at jeg skryter av gode ligg eller disser damene når det er dårlige ligg, men bare prater om det rett og slett, er ganske åpen av meg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Dere jenter er nok mye verre enn oss når det gjelder sånt, flyr rundt til alle venninene deres og forteller vel det meste..=/ Det gjelder ikke alle, mine venninner tror såvidt jeg har kysset en gutt, og jeg aner ikke hva de har gjort eller om de egentlig har gjort noe som helst selv i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Haha, det er jo fyren som har et problem. Finnes ikke noe som heter dårlig suging, såfremt ikke jenta tror kølla er en tyggis. Seriøst, jeg har aldri hørt om en gutt som har klagd på en bj og da mener jeg aldri. Slik jeg oppfatter det så er gutter mindre kravstore når det gjelder orale gleder enn kvinner. Det trengs ingen oppskrift dere jenter trenger å lære, som enkelte fisker etter her? Så lenge jenta nyter det, nyter gutten det. Som oftest, that is... Men jeg lurer egentlig litt som trådstarter jeg da Er det sånn dere sier til kompisene, "hun var dårlig til å suge, den verste teknikken, haha" ? Nei. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Haha, det er jo fyren som har et problem. Finnes ikke noe som heter dårlig suging, såfremt ikke jenta tror kølla er en tyggis. Seriøst, jeg har aldri hørt om en gutt som har klagd på en bj og da mener jeg aldri. Slik jeg oppfatter det så er gutter mindre kravstore når det gjelder orale gleder enn kvinner. Såklart finnes det dårlig oralsex! Jeg har hørt mange som har klagd på en dårlig bj. Det er flere som har den oppfatningen at gutter synes det er godt så lenge noen tar de i underlivet, og det er nok for de... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Såklart finnes det dårlig oralsex! Jeg har hørt mange som har klagd på en dårlig bj. Det er flere som har den oppfatningen at gutter synes det er godt så lenge noen tar de i underlivet, og det er nok for de... Det tviler jeg sterkt på, men okey. Ja, det finnes dårlig oralsex, men det er ikke noe hokuspokus å suge en gutt. Det er bare noe menn med potens problemer sier... Dessuten finnes det noe som heter kommunikasjon. Det går ann å fortelle dama hvordan du liker det og "lære" hvis hun gjør det feil (feks er for hardhendt) - Dette går jo andre veien også. Om noen hadde klaga på en dårlig bj til meg, hadde jeg ledd av vedkommende. Endret 5. august 2008 av The Game Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hahaha. Så du mener at hvis jeg omtaler en BJ som dårlig, så har jeg potensproblemer? Jeeez. Prøv å hold deg en milimeter saklig da, i det minste. At det går for deg bare noen tukler deg litt mellom beina betyr ikke at alle er sånn. Du hadde ledd hvis noen hadde klagd på en dårlig BJ? Fordi du mener du er verdensmester og oralsexen du gir er bra uansett? Du må ha en koselig liten fantasiverden Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Enig med Manfred^^ Jeg har aldri gitt eller mottatt noen bj, og ville sikkert kommet ganske fort om jeg hadde mottatt, det skal jeg ikke nekte for, men det blir for dumt å si at dem som ikke er like kåt som meg () har potensproblemer The Game. Det må da selv du forstå. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Egentlig litt enig med manfred at det er fullt mulig å få en dårlig BJ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg