Gå til innhold

Hvordan hindre at laptop'en går i hvilemodus ved lukking

Anbefalte innlegg

Btw. Du kan jo gå på Start -> Controlpanel -> Clock, language -> Change language.

Og så ta norsk ;)

Natrich

Det hjelper ikke det, hvis du har lagt inn engelske versjonen av windows. Jeg har stilt inn på norsk, men alt er fortsatt bare på engelsk, unntatt at tid og dato er på norsk. Dvs at det står 14:02, Mandag, 4. August

Jeg har en følelse av at han er for lat til å fiske, eller at han har null teknisk innsikt og er evneveik i engelsk.

Jo, av og til så er det bedre å hoppe i det sure eplet som et varmt hvetebrød igjennom tørt greess enn å gå med en rev bak øre over den varme grøten etter vann.

Ja, stemmer det. Mannen med kjeppen skal ikke kaste stein over bekken uten å prøve lykken etter man akter å spise før grøten er kald ved midnatt.

Endret av -OleChristian-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hjelper ikke det, hvis du har lagt inn engelske versjonen av windows. Jeg har stilt inn på norsk, men alt er fortsatt bare på engelsk, unntatt at tid og dato er på norsk. Dvs at det står 14:02, Mandag, 4. August

OK, var ikke klar over det, trodde det gikk ann å endre språk, men da lært jeg noe nytt idag ;D

Natrich

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...