Gjest member-63169 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skal kjøpe tre cder fra amazon.com. blir på 330 kr. Men gidder tollen å fortole dette?? blir kjipt hvis. blir jo 25% mer, + 90 kr i "fortollingsavgift" -herregud! + 25% til på disse 90 kronene! er jo sikkert en så liten pakke at de bare overser den, eller? erfaringer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Si det. Jeg bestilte en liten elektronisk plastleke fra USA, og den ble fortollet med et par hundrelapper ekstra i gebyr. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kan bli billigere om du kjøper cdene enkeltvis dersom 3*frakt blir mindre en moms+fortollingsgebyr og ingen av de 3 varene koster over 199.99 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er ikke toll på pc-er, så jeg tror ikke du må betale toll. Hvis det ikke er veldig viktig for deg og ha cdene fysisk i hånden/hylla, så kan du jo bestilla via itunes store i steden:) sikkert billigere det Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Tollgrensa på 200 kroner gjelder for cd plater. alt over den grensa må betales moms på varer+frakt. Endret 4. august 2008 av Lugmeister Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er ikke toll på pc-er, så jeg tror ikke du må betale toll. Hvis det ikke er veldig viktig for deg og ha cdene fysisk i hånden/hylla, så kan du jo bestilla via itunes store i steden:) sikkert billigere det Ikke toll nei, men moms er det. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er ikke toll på pc-er, så jeg tror ikke du må betale toll. Hvis det ikke er veldig viktig for deg og ha cdene fysisk i hånden/hylla, så kan du jo bestilla via itunes store i steden:) sikkert billigere det Hehe, sist cd kjøpte jeg i 2004 tror jeg! grunnen er det at jeg har kjøpt, eller lagd meg ett veldig bra anlegg, no hører jeg faktisk det at mp3 kvalitet er ekstremt dårlig og jeg får hodepine av å høre på det. selv i 320Kbit har prøvd FLAC og det hjelper stort, men finner ikke alle albumene. Og det finnes vel ikke andre kvaliteter på iTunes enn Mp3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå