olopolo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Følger opp med det jeg har av bil bilder. Fortsatt ikke redigert. Kjetil Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Tja..hva skal man si? Du legger ut mye bilder nå, men dette er jeg glad du la ut. Liker det. Miljøet og stemningen er til å ta og føle på. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det er ikke alt du har lagt ut som er like bra som dette. Det er mørkt og dystert, men slik skal det jo være. Rattet i forgrunnen er for meg en viktig detalj. Det forteller uten tvil at dette er en bilkirkegård. Jeg liker det altså. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Det med at det ikke popper opp de største kunstverkene fra min side her i BK har med min "lange" fartstid som fotograf, og at dette er stedet for KRITIKK og ikke ros. Og jeg må si at jeg fumlet mye i begynnelsen og at var litt overivrig og la ut mye søppel... Kommer fortsatt til å legge ut mye dårlig for kritikk, men kanskje også noe fint. Tusen takk for tilbakemeldinger, det er derfor bildene havner her. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå