olopolo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Legger like gjerne opp noen flere bilder fra mitt møte med bilkirkegården. Har fortsatt ferie så ingen av bildene er redigert. Kjetil Endret 3. august 2008 av olopolo Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Likte dette, jeg. Tror litt duse farger kunne gjort seg. Håper det er greit jeg prøver litt selv. Si fra hvis du vil jeg skal ta bort forslaget mitt Hue/Sat -75 + layermask for å få fram litt av blåfargen til venstre, litt av fargen på panseret og rusket som ligger der. HighPass m/ soft light Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Takk for tilbakemeldinger Carny. Slettes ikke dum redigering, har ikke mulighet til å redigere noe selv enda så vi får se om jeg prøver meg på noe når jeg kommer hjem. Kjetil Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Dette blir nok litt for mørkt og udefinert for meg, men idéen er slettes ikke dårlig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det bildet her var møkkete på en måte jeg likte veldig godt. Likte redigeringen til Carny også, men hva med å la de sterke fargene i klistremerket skinne litt gjennom? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det var bare et kjapt forslag. Når olopolo får tilgang til pc'en sin og redigeringsvertyg kommer det sikkert en ny versjon. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Blir liksom dratt inn i bildet, ut av lappen ser man først at det er snakk om en bil, så vandrer liksom blikket i håp om å finne mer - og det blir subtilt understreket at bilen er gammel. Nydelig, udistraherende bokeh-prikker og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå