kig Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Har brukt treolje på platting hvert år i 3 år, vil nå skifte til vannbasert beis. Har brukt terasserens på den delen som var dårlig, og der treolje hadde begynt å flasse av. -Bør jeg bruke terasserens også på oljet del som ser fin ut, -eller kan jeg smør beisen direkte uten å rense? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Bruk terasserens først du. Ordentlig forarbeid/grunnarbeid pays off - always. Lenke til kommentar
kig Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Ble fri for rens til en bit på ca 2 kvadrat. også denne er vaska grundig med vann. Mener dere at også denne biten da bør renses?? (som innebærere kjøp av en ny dunk kun for denne bit). Vil ikke den vannbaserte beisen feste seg på olja underlag? Lenke til kommentar
kig Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Har akkurat avslutta 1.strøk. Jeg brukte slipepapir på et slipebrett, a la langkost, og slipepapir nr.60. Fjernet slik mye av treoljehinna på flekken som kun var vaska, og der jeg ikke hadde brukt terasserens. Slipte også ned busten på resten av terassen. Det ser veldig bra ut allerede etter 1.strøk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå