WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Det skal nevnes at dette foregikk i Hardware-kategorien: Til ***_****:Om du fulgte med litt på skolen så lærte læreren din deg mest sannsynlig hva et tre er. Om du da i tilleg lærte deg å knyte lissene dine når du var liten så vet du hva en knute er. Og om du er så datakyndig som du skal ha det til så vet du mest sannsynlig også hva en nettverkskabel er. Om du da i tilleg ikke har høydeskrekk samt dårlig balanse og klatreskills på den samme lista så får hvertfall vi en jævlig god kombinasjon Her har vi en rykende god analogi. Menneskesinnet spiker under "load", også kjent som "når begeret er fullt", og oppretter et dødelig klimaks som slår spikeren i kista for byttet, la det være person eller prosessor. Win. Endret 3. august 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 zzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er tråden feilposta? *knis* Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Aspic, den var bra ;D Dere er ikke nerder nok. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Nei, konkluderte med det jeg også.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Joda, vi har bare god humor. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 God humor og god nerdehumor er det samme er som å si at nissen bor på sørpolen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dvs helt feil, for de som ikke tok den.. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Aspic, den var bra ;D Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hah, dere tør ikke le fordi det er nerdehumor :!: Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hah, dere tør ikke le fordi det er nerdehumor :!: Faen altså, der avslørte du meg! Egentlig syns jeg det var hysterisk! Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kanskje litt mer snål ... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nei, konkluderte med det jeg også.. I lol'd. Du må huske på at Gullkorn er i Off Topic. Brorparten av de som henger her er vel ikke de største nerdene, sånn egentlig. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Aspic, den var bra ;D Nei. Enig. Aspic, den var DRITDÅRLIG! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Pfff, I disagree, den var dritbra, men nå er jo gjennomsnittsleseren her ikke skarp nok til å skjønne den Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg får innrømme nå at jeg skjønte den men ville ikke bli sett på som nerd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 NEEERD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå