Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 *Man e ikkje i minoritet,når man har Gud på si sie* Kjell Magne Bondevik. Den er rett og slett priceless. Edit: Norsk moral er god eksport. Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Vi kriger for å få fred(noe sånt) - Aristoteles Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Alt som står i Bibelen er mine favorittsitater. Vanskelig å velge blant Guds ord "Thou ſhalt commit adultery" Dette stod stod i en bibel som ble utgitt i 1631. Hvorfor jeg i det hele tatt sier dette til deg som blindt tror på det gud (som ikke finnes!!) sa her ganske utrolig. Gud drepte forresten nesten 3.000.000 mennesker i bibeln (hvis du lurte). Vanskelig å ikke like han, eller hva? Forresten så er mitt favorittsitat: "Art is our chief means of breaking bread with the dead." - W. H. Auden eller "There's no shame in masturbation, unless you get caught." - Maddox Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 "It's fairly obvious, since Richard Nixon, that there is no such thing as a fair deal for any voter in the United States — You're just not gonna get it. It's a joke — the people that you vote for, they're the next best thing to criminals. But of course they have money for advertising campaigns that make them look a little bit better than they actually are." -Frank Zappa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5fuTpwTc Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Alt I BIbelen er mine favorittsitater, så jeg kan ikke velge et av dem framfor de andre:) Men er noen få av dem jaffal: Du er dyrebar i mine øyne, aktet høyt og jeg elsker deg.(Jesaja Gud er kjærlighet. (1. Johannesbrev kap.4, vers 16.) Du har bare trettet meg med dine synder, og voldt meg møje med dine misgjerninger. Men jeg, jeg er den som utsletter dine overtredelser for min skyld, og dine synder kommer jeg ikke mer i hu."Jesaja, kap. 43, vers 24-25). Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it. Wisdom comes from experience. Experience is often a result of lack of wisdom. The truth may be out there, but lies are inside your head. I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it. 18 Sannelig, jeg sier dere: Før himmel og jord forgår, skal ikke den minste bokstav eller en eneste prikk i loven forgå – før alt er skjedd. 19 Den som opphever et eneste av disse minste budene og lærer menneskene å gjøre dette, skal regnes som den minste i himmelriket. Men den som holder dem og lærer andre å gjøre det samme, skal regnes som stor i himmelriket. 20 Ja, jeg sier dere: Dersom ikke deres rettferdighet langt overgår de skriftlærdes og fariseernes, kommer dere aldri inn i himmelriket. (Jesus sier at han har kommet for bringe dommedag og at lovene i det gamle testamentet er gyldig fram til jorden går under -- og at alle som ikke følger lovene skal nektes adgang) Lenke til kommentar
Theresese Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 I spend as much time as possible standing up, cause I will be laying horizontal for ages. After every bad thing that happens to you, a good thing will happen - Two very good friends of mine Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Get rich or die tryin haha.. Its not bragging when u can back it Up, Lenke til kommentar
Wamic Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 God loved the birds and invented trees. Man loved the birds and invented cages. Jacques Deval Lenke til kommentar
oyvindardal Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I situasjoner der en trenger motivasjon og vilje for å oppnå et mål, er dette et godt hjelpemiddel: "Keep your eyes on the prize" Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "Do onto others, as you would others to do onto you." - Jesus Kristus (trur vi) Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Live your life, while you still have the time. Lenke til kommentar
oyvindardal Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "Livet er farlig. Folk dør av det." Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "Blessed are the cheesemakers" - Jesus Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Common sense is not so common - Voltaire (Selv om han sikkert ikke sa det på engelsk!) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Den her er litt morsom: Hockey is a sport for white men. Basketball is a sport for black men. Golf is a sport for white men dressed like black pimps. - Tiger Woods Denne er dyp: Jeg er ikke redd for å dø. Jeg ønsker bare ikke å være til stede når det skjer. - Woody Allen Jeg vet ikke hvor jeg har denne fra, men lurt sagt var det: Livet er hardt, ingen har overlevd enda. Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 If you want to make an apple pie from scratch, you must first create the universe - Carl Sagan. og så en religiøs en jeg faktisk liker: Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in anything simply because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything simply because it is found written in your religious books. Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. But after observation and analysis, when you find that anything agrees with reason and is conducive to the good and benefit of one and all, then accept it and live up to it - Budda Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) If you want to make an apple pie from scratch, you must first create the universe - Carl Sagan.og så en religiøs en jeg faktisk liker: Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in anything simply because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything simply because it is found written in your religious books. Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. But after observation and analysis, when you find that anything agrees with reason and is conducive to the good and benefit of one and all, then accept it and live up to it - Budda Buddha er ikke religiøs. Edit: var Endret 7. desember 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Buddha er ikke religiøs. Edit: var Jeg vil si han var religiøs, har forstått det slik at religion er når en følger spirituelle dogmer, så dette med gjenfødelse og karma lyder veldig relgiøst i mine ører. Men vet at han var ateist hvis det var det du refererte til. Men i bunn og grunn kommer det til hva en definerer som religiøs, og jeg definerer Buddhismen som en religion. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Buddha er ikke religiøs. Edit: var Jeg vil si han var religiøs, har forstått det slik at religion er når en følger spirituelle dogmer, så dette med gjenfødelse og karma lyder veldig relgiøst i mine ører. Men vet at han var ateist hvis det var det du refererte til. Men i bunn og grunn kommer det til hva en definerer som religiøs, og jeg definerer Buddhismen som en religion. Buddha var en læremester. En buddhist vil bli svært støtt av å høre Buddha bli omtalt som en gud. Buddhismen oppfyller heller ikke kriteriene til en religion, ergo er det ikke en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå