hansbt Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Heisann. Jeg trenger et kabinett og en strømforsyning. Vurderer SkyHawk Matrix Silver m. motorstyrt frontdeksel og en Enermax 460 W Silent Plus Series. Problemet er at produsenten av kabinettet ikke anbbefaler PSU med 2 vifter(oppe og bak) !!! Noen råd til andre kabinetter? Vil helst ha ett med dør i front. Mvh hansbt Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Du må nesten bare finne det kabinettet du selv syns er penest. Personlig har jeg Lian Li pc60 og er storfornøyd. Har dør frampå, men kansje ikke den typen du ønsker. Lenke til kommentar
hansbt Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Hei igjen. Er litt opptatt av god kjølingsegenskaper og pen finish, dette samt at det ikke skal bli for dyrt. Lurer litt på dette oppsettet fra Microplex[www.microplex.no] 2x NoiseControl drevramme, "NoVibes" I&S Servertower m/dør, Sort Casebadge, Devil innside Zalman chipsetkjøler m/lim og pasta Enermax PSU, 460W, ATX12V/P4 2x Titan fan, alu., 134m³/time, 30dB(A) Papst vifte, 33m³/time, 12 dB(A) 2x Pakning, vibrasjonsdempende, 120mm Pakning, vibrasjonsdempende, 80mm 3 Viftefeste, vibrasjonsisolerende, 4 stk. Filter m/monteringsramme, 120mm Dette skal kombineres med 2x Seagate Barracude S-ATA disker i Raid 0 og en P4 2.53 GHz CPU. Burde kanskje hatt viftestyring oxo? kommentarer pls. Mvh hansbt[/url] Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 det er unødvendig med silent drive's til barracuda'ene, for tro meg, de hører du overhode ikke noe som helst av Lenke til kommentar
hansbt Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Takkern.. Det var da flott Sparer meg 500 spenn her. Er det ellers noen andre tips jeg kan benytte meg av.. jeg *SKAL* ha en støysvak løsning, men ikke no så rad som Vapochill eller Vannkjøling. Er matter fra NoiseControl noe å satse på? Mvh hansbt Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTBS1 vil vel være noe å satse på. Vil du ha en stille pc så bør du jo heller ikke ha for mange vifter. Kjøp noen støysvake vifter fra papst. Bedre med store stillegående vifter enn bråkete små.. Lenke til kommentar
hansbt Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Hei. Har tenkt på denne. Men jeg har tenkt å bestille denne uken og fra bla komplett og der er P4 2.53 på tilbud nå til +1700. Sparer meg litt cash da. Vil se an den saken ang denne CPU kjøler/viften. Kommer ikke til å klokke den lengre enn 2.8 uansett tror jeg. Takk for innlegget Mvh hansbt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå