k_flaathe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Heisann. Jeg har en venn som skal ha seg en enkel trådløs switch for å få nett på sin iphone. Er det noen som har noen tips til en grei trådløs switch til billigst mulig pris? Håper på fornuftige svar Mvh Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Dersom vedkommende ønsker seg "trådløs switch" må det bli router som evnt. konfigureres til å fungere trådløst uten DHCP (dersom dette allerede er tilstede) - Da vil du ha trådløst samt 4-8 porter 10/100 switch. Det finnes også aksesspunkter som kun tilbyr trådløst og med en UPLINK port for tilkobling til nettet. Da vil man ikke ha svitsj integrert for tråd - kun trådløst. Er det mange maskiner på nettverket fra før og har vedkommende router/svitsj? Aksesspunkt Router / Gateway Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 okay, trodde det fantes switch som var trådløst jeg, men da får det bli en router da i stedet Det er nok bare 1 person som skal bruke dette nettverket. Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Prisen for aksesspunkt og router er jo noenlunde det samme samtidig som du får greit oppsett, flere innstillinger og etter min mening bedre kontroll med en router Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå