Mr. Bojangles Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Hei Har fått nytt senkesett (justerbare coilovers), og tenkte jeg skulle montere i morgen. Jeg har aldri montert dette på Golf III, så lurte på om dette finnes noen greie guider på nettet? Hva trenger jeg av verktøy? Har det meste av skraller, bukk etc. Hvor lang tid bør jeg regne? Edit: Nederst ved fjæren er det to ringer som er gjenget, regner med at det er disse man justerer høyden med? Edit2: Lønner det seg å justere alle demperne i bunn, før jeg monterer dem - og deretter justere dem når de kommer på bilen? Slik at alle blir lik høyde. Endret 3. august 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
okasin Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 søk feks etter DIY COILOVERS på Google så finner du nok en del DIY = Do It Yourself feks denne siden: http://www.newtiburon.com/forums/showthread.php?t=594 Lykke til.. Lenke til kommentar
trra Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Største problemet foran er mutteren i toppen på demperen i motorrommet, der burde man ha en muttertrekker, en billig el-drevet holder til å løsne de. Siden golf har stiv bakstilling så lønner det seg å montere de nye demperene i bakstillingen på begge sider før du fester de i toppen. Endret 4. august 2008 av trra Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Takk for svar. Edit: Fant utav det, monterte fjærbeinsforingene som originalt. Endret 5. august 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå