Gå til innhold

Problemer med Garry's mod 9.0.4!

Anbefalte innlegg

Hei, installerte for litt siden GMOD 9.0.4 og kjørte spillene som det jeg skulle. Skulle prøve online, men fikk da denne meldigen:

40354354ok0.jpg

direkte lenke: http://img375.imageshack.us/img375/7025/40354354ok0.jpg

Har prøvd flere servere, har restartet spillet flere ganger, har også nedlastet og installert GMOD 9.0.4 fra forskjellige plasser i håp om at det skal gå, men går ikke. :(

En annen ting, hvordan avinstallerer jeg GMOD 9.0.4? Finner ikke avinstallasjonsprogrammet...

Endret av magneman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

mener at versjonen nå hetter, 11 siden de oppdaterte den når half life episode 2 kom ut. men jeg anbefaler virkelig å kjøpe det hvis du har muligheten.

ca. 60 kroner er jo veldig lite for et slikt spill som man kan sitte med i timesvis uten å på noen måte bli ferdig med det.

Lenke til kommentar
Rart det der...

Synes det ikke er så rart. Hvis den nye verisjonen koster penger (GM10) er det ikke rart i at dem stenger onlinefunksjonen til gm9.

Garry's Team vil jo at forbrukerne skal betale for å spille, og kjøpe det nye spillet

Det var ikke det jeg mente...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Tror ikke det går an å spille garrys mod 9 lengre online. Tror du blir nødt for å kjøpe garrys mod 10. Men 60 kroner er jo ikke så mye.

ikke vær dum. du må bare laste ned vanlig gmod 9.0.4, etter det laster du ned gmod 9.0.4B så gmod 9.0.4C. det funker! jeg hadde det problemet.

www.garrysmod.de

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...