Skyax Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei Skal på min første jakt i høst, og har tenkt å jakte på ryper i Sirdalen. Hvor må jeg gå for å få lov til å jakte? Hvem må jeg spørre? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Grunneier og du må vel gå med en som har jaktløyve. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kjøp kort på inatur.no. Har du jegerprøven osv? Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Det har jeg vettu Trur jeg har betalt avgift og... Men har ikke fått noe bevis for det. Skal man få det? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jepp, må ha jegeravgiftskort for å jakte småvilt Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Har fått et medlemskort 2008 - Norges jeger of fiskerforbund... Er det dette? Lenke til kommentar
celebra Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jepp, må ha jegeravgiftskort for å jakte småvilt Medlemskap i NJFF er ikke det samme som jegeravgift. Den får du betalt her: jegerregisteret Hvis du vil gå på jakt i sirdalen, så selger stavanger og rogaland jeger og fiskerforening dagskort. les mer på nettsidene om hva og hvor. SRJF Jæren jakt og fiskarlag har og litt å velge i: JJFL Håper det var litt til hjelp. God jakt i Sirdalen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 inatur.no har oversikt over mange jaktområder i Sirdal. Var der selv på rypejakt i vinter. Kjøpte kort der. 400 for to dager. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Og derrrrr forsvant 18 innlegg med offtopic fra tråden. Kritikere av jakt kan gjerne opprette en tråd i samfunnsforumet vårt, evt lokalt i dette forum for å diskutere rundt hvorvidt jakt er hot or not. Dette innlegget skal ikke kommenteres, men send meg gjerne en pm om man har synspunkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå