Padrel Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Er det begrensninger på hvor lang en skjermkabel/USB-kabel kan være? Ville jo vært kjekt å kunne hatt en skjerm med USB i foten, og bare hatt skjermkabelen til maskinen, for så å plassere denne et helt annet sted.........eller går ikke dette? Vet noen? [ Denne Melding var redigert av: Padrel på 2002-01-14 15:08 ] [ Denne Melding var redigert av: Padrel på 2002-01-14 15:09 ] Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Aktiv forlenger til USB kan vel være rundt 10m tror jeg, mens du kun kan ha ca. 5 meter hvis du bruker vanlig USB skjøtekabel. Når det gjelder skjermkabel, så kan du i alle fall ha 15m så lenge den er skjermet. Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Komplett har skjermkabel på 25 meter til 550,- Dei har og noko som heiter Aktiv forlenger USB-kabel på 5 meter til 450 kr. Reknar med at dette er ein forsterkar som du må dersom du skal ha over 5 meter. Så det er nok mogleg, men det blir ikkje billeg :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Har en 2meter forlengelses kabel til en skjerm her i huset. bildet er helt elendig. stripe på midten og greier. men forlengelseskabel er vel ikke helt tingen.. Lenke til kommentar
sircam Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Ligg unna forlengerkablene hos Clas Ohlson i hvertfall. Jeg kjøpte en slik på 1,8 meter, men skjermbildet ble fryktelig uskarpt og fullt av reflekser. Kan kanskje ikke forvente mer av en kabel til 59,- kroner eller hvor mye det nå var.... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 det var den jeg kjøpte ja.... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå