HMKG Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hei, Jeg lurte på om noen viste om et program som måler hvor mye jeg laster ned og opp. Hadde hvert fint hvis dette ikke kostet for mye (helst gratis). Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Takk for så raskt svar, men det var ikke helt denne typen program jeg hadde tenkt meg. Dette programmet du linker til måler hvor mange kbps jeg laster opp eller ned. Jeg tenkte mer på et program som hvor mange mb/gb jeg lastet ned i måneden f.eks. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Takk for så raskt svar, men det var ikke helt denne typen program jeg hadde tenkt meg. Dette programmet du linker til måler hvor mange kbps jeg laster opp eller ned. Jeg tenkte mer på et program som hvor mange mb/gb jeg lastet ned i måneden f.eks. Dumeter logger det også Utforsk programmet litt mer du :wink: si ifra hvis du ikke finner det ut, så skal jeg prøve å forklare det for deg. Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Ok, jeg fant det ut. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 AnalogX Netstat Live, bra og gratis program http://www.analogx.com/contents/download/n...network/nsl.htm Lenke til kommentar
Tristus`- Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Vis du har telenor ADSL ka du bruke et program som heter "Forbruksmåler" til det ... finner det på www.online.no Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 www.dumeter.com det brunker jeg.. ganske smart.. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 eller du kan legge inn samurize med noen add-on pakker :wink: Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 yeah.. det funker enda bedre egentlig.. har du noen sider hvor man finner litt xtra stuff til samurize? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 yeah.. det funker enda bedre egentlig.. har du noen sider hvor man finner litt xtra stuff til samurize? http://www.samurize.com? www.google.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå