Inc Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Hater egentlig dette bildet enormt. Ikke fordi det er så dårlig men at jeg ikke klarte å ta ett eneste bildet med mindre blender enn 5,6. Tok i alt 14 bilder hvor jeg trodde jeg stilte på blender men så i ettertid viste det seg at jeg justerte lukkeretiden Edit: sånn går det når man blander promille og fotoapparater Endret 3. august 2008 av Inc Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg synes faktisk ikke dette er så altfor ille, men med slike mobile motiver så kunne du flyttet dem lenger inn på terassen, og dermed fått vekk rotet oppe i høyre hjørne. Det er det, i kombinasjon med gresset jeg ser mellom bordene, som er mest ødeleggende for min opplevelse av bildet. En liten smådetalje er at skyggen av stolen ikke burde vært kuttet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er ikke så ille. Lite farger men de som er står greit til hverandre. Det er noen linjer som brytes litt her og der. Ikke noe stort, men det hviler en stemning over bildet som jeg liker. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Enkelt motiv, men ved nærmere ettersyn var det noe ved det, som jeg ikke så i første omgang....egentlig litt morsomt med de utallige linjene på kryss og tvers... Randi Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Det med skyggen la jeg ikke merke til. Men ja, linjene kan bli litt i det meste laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå