mmyreng Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=106840# kom med forslag hvis dere ser noe som kan endres... Lenke til kommentar
mmyreng Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 kan noen svare? Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Syns den ser meget bra ut til den prisen jeg iallefall. Noen andre? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Flott maskin, men det er alltids noe som kan endres. Du kommer da med absolutt 0 info om dine behov osv, da er det egentlig ganske lite å kommentere/foreslå. Lenke til kommentar
mmyreng Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Flott maskin, men det er alltids noe som kan endres. Du kommer da med absolutt 0 info om dine behov osv, da er det egentlig ganske lite å kommentere/foreslå. Mine behov til PCen er at den takler de fleste spill, som wow, AoC og CCS ol. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ja, en god pc det der. HD 4870 er ett rått skjermkort og det desidert beste til sin pris. CPU'en E8400 er også den beste i sin prisklasse. 4GB med ram er også bra, er ikke vits i med mer. Og så billig som ram er nå er det ikke vits i å kjøpe 2GB for å spare penger heller. Det eneste jeg kan utsette på den er PSU'en. LC er ikke kjent for å lage de beste, her burde du hatt en Corsair eller MIST, hvis det er muligheter for å endre på oppsettet. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Den infoen hjelper ikke så mye, men om du er ute etter en PC som i all hovedsak skal brukes til spill i prisklassen 7-8000 kr, og ikke er villig til å bygge selv så er maskinen fra Netshop noe av det beste om ikke det beste du kan kjøpe. Du sliter faktisk med å lage et oppsett med tilsvarende ytelse billigere om du bygger selv. Edit: Forøvrig enig med siindre, jeg ville lagt noen kroner i en bedre strømforsyning. Endret 3. august 2008 av Pastafarian Lenke til kommentar
mmyreng Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Den infoen hjelper ikke så mye, men om du er ute etter en PC som i all hovedsak skal brukes til spill i prisklassen 7-8000 kr, og ikke er villig til å bygge selv så er maskinen fra Netshop noe av det beste om ikke det beste du kan kjøpe. Du sliter faktisk med å lage et oppsett med tilsvarende ytelse billigere om du bygger selv. Edit: Forøvrig enig med siindre, jeg ville lagt noen kroner i en bedre strømforsyning. Okei, takk for svar! skal skifte strømforsyning^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå