Boralis Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Er det noen som kan og kunne tenke seg å lage meg en hjemmeside og til hvilken pris. Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvorfor finner du deg ikke bare noen html-guider og lager selv. Helt gratis og veldig lærerikt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Vel siden jeg ikke hadde prøvd dette før og har litt dårlig tid tenkte jeg å "jukse" litt i først omgang Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Last ner OpenOffice.org gratis ifrå www.openoffice.org , det inneheld ein office pakke + at det inneheld "OpenOffice.org Global" (Minnar om Microsoft Frontpage). Med Global kan ein lettvint lage ei enkel webside i html utan spesielle html kunnskapar. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har hele office xp pro pakken liggende på maskinen,men jeg tenkte mer på layout etc. Er det noen linker til hvordan man bør gå frem, hva man bør passe på å få med, som sagt jeg har ikke laget hjemmesider før. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 www.w3schools.com klikk deg inn på html og du er igang.. der kan du forandre koden i eksemplene og så ser du med en gang hva som skjer. Er innom der både titt og ofte for småhjelp osv. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hva skal siden din inneholde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå