Inc Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ble egentlig litt overrasket at det ble så bra ved f/25. Dog fant jeg endel rusk som måtte til pers Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Hvor hardt jeg enn prøver å konsentrere meg om traktorsporene, ender jeg med å irritere meg over den syke glowen. Den likte jeg ikke, og skulle gjerne ha sett en versjon uten. For komposisjonen og linjene er der. Endret 3. august 2008 av Snikpellik Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Var det noen som sa soft fokus? Hvilken spake er skyld i dette, da? Jeg irriterer meg nok ikke fullt så mye som Snikpellik over gløden, men jeg tror det ville blitt bedre uten. For som Snikpellik sier er det ikke noe dårlig bilde. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Hehe ja. Jeg synes og det var mye blur i begynnelsen. Derfor lot jeg bilde ligge en stund for å se om "det ble bedre" Tenkte jeg skulle prøve meg litt utenom det vanlige da. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er impresjonistisk og drømmende, men det er ingenting i drømmen. Jeg kunne ønsket meg et mer sentralt motiv. Det hører liksom med for at det skal bli mer enn en kulisse. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Det er impresjonistisk og drømmende, men det er ingenting i drømmen. Jeg kunne ønsket meg et mer sentralt motiv. Det hører liksom med for at det skal bli mer enn en kulisse. Jepp. Ser veldig godt hva du mener Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg sitter liksom å venter på at noe skal hoppe frem fra en busk eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå