Gavekort Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ikke vær redd, bare gjør det du føler for... Hvis dere kjeder dere så er det bare å drive med hankypanky til dere plutselig fikk lyst å gjøre noe. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Gå turer, dra på stranda sammen, gå i butikken sammen/shopping, kino, bowling, dra på café, lag mat sammen, spise ute, prate sammen, se film, ta en sykkeltur sammen, kjøre bilturer, en tur på tusenfryd/tivoli, spille spill (ikke data), kline, ha sex, sove sammen, være med venner.. bare for å nevne noe jeg kommer på i farta. Men ikke prøv å ta med dama å mekk PC eller skru bil, det har jeg prøvd å det funka dårlig :!: Endret 4. august 2008 av skyhawk Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Dette er definitivt Årets Emnetittel :!: Jeg vil anbefale å snakke sammen, om alt og ingenting. Finn en felles interesse. Jeg og eksen elsket å spille Gamecube sammen Eide henne vilt hver gang. Og om dere er gamle nok, ha sex. Om dere ikke er gamle nok, slå av lyset først. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Dette er definitivt Årets Emnetittel :!: Jeg vil anbefale å snakke sammen, om alt og ingenting. Finn en felles interesse. Jeg og eksen elsket å spille Gamecube sammen Eide henne vilt hver gang. Og om dere er gamle nok, ha sex. Om dere ikke er gamle nok, slå av lyset først. Ta på en kondom først, jeg vil nødig se en "Fått meg unger. Hva skal vi gjøre?" - tråd fra han. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 fingerpule henne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Be henne hjem til deg, lag en god middag å gi henne blomster å tenn litt stearinlys som gir litt stemning. Ta å flørte med henne hele tiden, gi henne en kommentar som varmer. Vær litt kreativ da. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 og etter komentaren prøver du å treffe jackpot Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Og om dere er gamle nok, ha sex. Om dere ikke er gamle nok, slå av lyset først. Ta på en kondom først, jeg vil nødig se en "Fått meg unger. Hva skal vi gjøre?" - tråd fra han. Måtte le godt av disse to innleggene... xD Slå av lyset om man ikke er gammel nok, haha. Fins sikkert en tråd som heter "Fått meg unger. Hva skal jeg gjøre?", hvis ikke kommer det sikkert en om ikke lenge. OnT: Jeg kaster meg på bølgen av tidligere sagte ting, klin, ha sex, se en film, gå på tur, snakk sammen.. -.- Om du er virkelig lur kan du spørre henne hva HUN har lyst til :O OT edit: Jippii! Jeg fant ut hvordan jeg brukte quote funksjonen.. Haha, litt pinlig, men bedre sent enn aldri. Endret 5. august 2008 av sportacus88 Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Berre vent til du finn ut av MULTIquotefunksjonen. Det er kjekt! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har enda ikke funnet ut hva jeg skal gjøre med henne... Hun liker meg veldig godt. (øøø) Får sitte å se film igjen. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kan du ikke si hvor gamle dere er?! Det hjelper oss litt også hvis du tenker litt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er dere 10år så anbefaler jeg ikke sex av noe slag. helst ikke før en av dere har hatt seksualundervisning (10.trinn) egentlig... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hvis dere er gamle nok; introduser tissene til hverandre. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Cyberpunk, det er en gutt og en jente, hvordan klarte du å få tissene til å bli flertall i dette tilfellet, eller er det bare ønsketenkning fra din side? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hva med å gå lange turer i skogen, for så å returnere til peisestuen med et glass vin foran peisen? Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, men jeg tipper 13-14 år. Isåfall er jo kino og bowling fine aktiviteter, samt turer til byen. Båttur går jo også ann å vurdere, eller fest/grilling -- gjerne utendørs. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ble endelig i sammen med min store forelskelse <3Men nå tenker jeg bare på at det skal vare lenge, og at hun ikke kjeder seg sammen med meg, og slår opp. Så hva kan vi gjøre når vi er sammen? Vi kan jo ikke sitte å se film og snakke hver eneste gang vi er sammen... Noen tips til hva vi kan gjøre sammen`? Del de interessene dere har felles. ...for du ble vel ikke sammen med henne bare på grunn av utseende, gjorde du vel? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det er så mye man kan gjøre sammen. Jeg har fått erfare at det meste kan bli gøy hvis man gjør det sammen med kjæresten. Selv om du synes noe virker kjedelig, kan det plutselig bli gøy hvis du gjør det sammen med noen du er forelsket i. Jeg synes derimot at det er rart at dere sliter med å finne på noe sammen. Da er det noe som ikke stemmer helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå