Gjest Trådstarter Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ble endelig i sammen med min store forelskelse <3 Men nå tenker jeg bare på at det skal vare lenge, og at hun ikke kjeder seg sammen med meg, og slår opp. Så hva kan vi gjøre når vi er sammen? Vi kan jo ikke sitte å se film og snakke hver eneste gang vi er sammen... Noen tips til hva vi kan gjøre sammen`? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kline + gjør det samme som du gjør med vennene dine? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Lese donald. edit: Nei for å være seriøst. Det er så mangt. Se en film. Gå en tur. Spill et spill. Endret 3. august 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Akolo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvor gamle er dere? Ha sex? Være vanlig, sånn som du er med venna dine... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Vet hva jeg hadde foretrukket hvertfall. =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Vet hva jeg hadde foretrukket hvertfall. =DLese Donald? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Herregud.. Jogge, vel. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Haha, ser for meg eit par som les Donald ilag no Usj. Men middag/pizza på restaurant, og ein romantisk komedie utpå kvelden må vel slå godt an. Endret 3. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Herregud.. Jogge, vel. Fnis Mulig jeg er overtrøtt, men Donald og jogging ble hysterisk. :!: Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Gjør det samme som du gjør med vennene dine Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Gjør det samme som du gjør med vennene dine + en ting til Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Gjør det samme som du gjør med vennene dine + en ting til Noen gjør det med venner og. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Haha, ser for meg eit par som les Donald ilag no Usj. Minnene om påskeferien strømmer tilbake ^^ Det var jo koselig. Nå som det er sommer kan dere bade. Turer er et alternativ. Ut og spille fotball, tennis eller noe lignende. Det er mye å finne på. Når dagen er på sitt lyseste så kom dere ut!! På kvelden er det tid for kos Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Finnes det begrensninger? Gå turer i skog, by, park.. piknik midt i byen, i parker, i skogen. snakk sammen. Ta bilder av hverandre og alt rundt. spiller en av dere instrument kan dere lære hverandre. bad sammen. kjøp dere gummibåt og ro litt sammen. grill pølser. sov under åpen himmel. les vitser sammen. se filmer, både romantiske, skremmende, morsomme og actionfylte. gjør alt dere syns er gøy å gjøre med hvem som helst ellers, og litt til. og ikke minst av alt; ikke la dere begrense av forummedlemmer - gjør langt mer enn hva vi sier Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Denne her må være dagens, "Fått seg dame", men vet ikke hva han skal gjøre med henen. Og ikke nok med det, hun er den store forelskelsen også. Hvis du ikke vet hva du skal finne på med dama di så er du ikke moden nok til å ha dame sier nå jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Man blir moden til å ha dame ved å ha hatt dame, og lært av sine feil. Derfor er det nødvendig å først ha dame når man ikke er moden nok. Therefore, u fail. Jeg anbefaler klinings, spesielt hvis du er ung. Det er bra tidsfordriv. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Spør henne hva hun har lyst til. Heller gjøre noe hun har lyst til enn å gå etter anbefalinger fra brukere og dra henne med på ting som hun ikke syntes er gøy. Der er en grunn til at man spør her i verden. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 ^ Immanuel Kant slår til igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå