tommy_sn Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei Noen som vet hva kostnaden for å bryte diverse abonnement hos Netcom er når det er 12 mnd bindingstid totalt? Er det en prosentsats av hva som gjenstår å betale i abonnementsavgift de siste månedene, eller hvordan funker dette? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Netcom tar 1500 kr for å bryte bindingstiden, uansett hvilket abonnement du har. For hvert kvartal du har hatt abonnementet tror jeg du kan trekke fra 375 kr. Endret 3. august 2008 av Camron Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Uansett hvor lang avtaletid som er igjen også? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Nei, som sagt så kan du trekke 375 kroner fra de 1500 kronene for hvert kvartal du har hatt abonnementet. Altså, hvis du har hatt det i 3 måneder så må du betale 1125 kroner, 6 måneder så må du betale 750 kroner osv. Det beste vil nok være å ringe Netcom's kundeservice og spørre dem for å være 100% sikker på hvor mye du må betale. Endret 3. august 2008 av Camron Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er ikke helt rett. Bruddgebyret er høyere på ActiveTalk Plus, YoungTalk Plus og på noen av Mewe-abonnementene. iTalk har også andre priser. Full oversikt finner du her. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg tok utgangspunkt i en amobil-artikkel. Siste gang jeg gjør det. http://www.amobil.no/artikler/er_kampanjer_lureri/18149 Fjerning av bindingstiden Bindingstiden kan imidlertid fjernes mot et beløp, hvis du plutselig vil bytte abonnement. Telenor tar opp til 1400 kroner for å fjerne en bindingsavtale (FriTid), men beløpet varierer etter abonnementstype. NetCom tar 1500 kroner uansett hvilket privatabonnement du har. Etter hvert som tiden går, synker denne prisen. Hos Telenor går for eksempel prisen på FriTid ned 100 kroner hver måned. Hos NetCom går det ned 375 kroner hvert kvartal uavhengig av abonnementstype. Lenke til kommentar
texasen Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Du skal vel over til en annen operatør? Ta kontakt med denne, kan hende de betaler noe for å overta bindingstiden din. teksasen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg tok utgangspunkt i en amobil-artikkel. Siste gang jeg gjør det. http://www.amobil.no/artikler/er_kampanjer_lureri/18149 *snip* Stemmer det og Amobil har vel forsåvidt rett da de skrev det, men den er nok utdatert. En liten stund etter av ActiveTalk Plus ble introdusert ble bruddgebyret høynet til 2.000 kr. (fra 1.500 kr.) pga. høyere subsidiering av terminalene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå