Gå til innhold

Hvor mange spill pleier du å ha gående samtidig?

Anbefalte innlegg

Med dette spørsmålet mener jeg hvor mange spill du pleier å spille på samtidig, dvs. som du veksler mellom før de er fullført.

Selv har jeg problemer med å konse på mer enn to spill på en gang, og de bør ikke være for like ettersom det er vanskelig å svitsje mellom kontrollmåte, AI og hvor mye man selv og fiendene tåler.

Siden jeg liker skytespill er det ideelle å holde på med en tredjeperson og en førsteperson av gangen. Vet om folk som holder en 5-6 spill gående av gangen. Er ikke det slitsomt? Klarer man å engsjere seg i hvert enkelt spill?

Videoannonse
Annonse

Alt for mange.. greier ikke å konsentrere meg om et spill hvis ikke det motiverer meg skikkelig..når jeg kommer til et sted i spillet der jeg enten ikke kommer videre pleier jeg å bytte.. nå er jeg faktisk der at i mange spill føler jeg det er "slitsomt" å spille, og jeg føler mer at jeg "må" spille, og greier ikke helt å nyte det. Derfor ender det som regel opp med at jeg sitter å prøver å bestemme meg for hva jeg skal spille, isdenfor å spille det.. er så utrolig mange gode spill der ute, men av en eller annen grunn føler jeg ikke motivasjonen for å fullføre halvparten av dem engang..

Alt for mange.. greier ikke å konsentrere meg om et spill hvis ikke det motiverer meg skikkelig..når jeg kommer til et sted i spillet der jeg enten ikke kommer videre pleier jeg å bytte.. nå er jeg faktisk der at i mange spill føler jeg det er "slitsomt" å spille, og jeg føler mer at jeg "må" spille, og greier ikke helt å nyte det. Derfor ender det som regel opp med at jeg sitter å prøver å bestemme meg for hva jeg skal spille, isdenfor å spille det.. er så utrolig mange gode spill der ute, men av en eller annen grunn føler jeg ikke motivasjonen for å fullføre halvparten av dem engang..

Litt enig der. Når man er i en bossfight eller må starte langt tilbake fra samme checkpoint for n'te gang må man være viljesterk. Da kan det for bli litt "tiltak" å sette igang igjen. Det er ikke noe man gleder seg til. For meg er det et litt problem at når jeg er litt over halvveis i et spill er jeg mentalt inne i neste spill jeg har lyst til å spille. Da er det ofte litt vanskelig å la det ligge for å spille det jeg holder på med ferdig. Men jeg klarer det som regel.

Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg liker å ha flere spill gående på en gang, gjere opp i 4-5 spill om gangen(2-3 er mer vanlig), og har aldri hatt noen problemer med det.

Først og fremst hindrer det at jeg at jeg går lei gameplayet da jeg alltid kan variere mellom flere spill. Har jeg kun ett spill på gang, ender det ofte med at jeg går totalt lei spillet når slutten nærmer seg, og jeg legger spillet helt bort og aldri fullfører det.

Når man spiller flere spill om gangen, tar det også flere uker å fullføre spillet, noe jeg foretrekker. De gangene jeg nettopp har lagt ut 5-600 kroner for ett spill, for så å fullføre det etter en dag eller to føler jeg meg alltid snytt, en så dyr investering burde vare lengre enn det. Når jeg sprer spilltiden ut over flere dager og uker, forsvinner merkelig nok denne følesen ved korte spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...