Kiro Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Hei vi er tre jenter som har tenkt oss på en spa weekwnd ... Er det noen som vet om noen billige hotell i Norge? takker påforhånd for svar:) Endret 3. august 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei Blir ikke "billig" og "i Norge" en selvmotsigelse? Jeg har kun vært på spa hotellet i Hjelmeland utenfor Stavanger. Hotellet er fint, lokasjonen er idyllisk men det koster dessverre ganske mye. Ikke at det hjelper men jeg må bare fortelle at jeg var på spa i Sør-Afrika. For 650 kroner fikk jeg en hel dags behandling og frokost, lunch og drikke var inkluderte. Det var herlig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det har gått inflasjon i det å kalle seg spa-hotell i Norge. Om man har en balje med vann og telefonnummer til noen som kan gi massasje så kaller man seg spa-hotell og øker prisene. Vil anbefale å se på spa-weekend i de baltiske statene istedefor. Det er billig å komme seg dit og å være der. Prøv Kalev Spa i Tallin for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå