solaas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Her er et bilde jeg tok av en gutt som var på vei ut av området der Obama hold talen sin i Berlin. Ikke så bra teknisk pga, plassmangel (200.000 som skulle ut...) og folk som stod i veien. Exif: 1/160 f/2.8 og Iso 800 Endret 3. august 2008 av solaas Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Sorry men synes ikke det var noe spesielt. For mye rot, folk osv. Og gutten var ganske uintresant, ettersom han ikke engang viser ansiktet. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg syntes først det lignes mistenkelig mye på et medlem av Klanen med det amerikanske flagget som hette, men så bestemte jeg meg for å myse litt. Jeg blir ikke klok på dette bildet. I det ene øyeblikket har jeg samme mening som Sebbe, i det andre er jeg totalt uenig. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det første inntrykket jeg får av bildet er at hodene i forgrunnen og på siden er over gjennomsnittet forstyrrende, men når jeg ser en stund på bildet, og lar lyset dra meg inn mot gutten med flagget, så er det ikke så galt likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå