mohahaha3 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ok, her er saken. Jeg er på jakt etter i900, men jeg lurer på noe utrolig dumt. Er det mulig å få norsk som språk på mobilen selv om du bestiller den fra utlandet, f.eks importgsm.com Jeg håper at noen der ute er så grei at de kan svare meg på dette, kanskje noen som har erfaring fra utenlandsbestilling. På forhånd takk Lenke til kommentar
KaareKanin Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 dere får rette meg hvis jeg tar feil her... men det er snakk om en windows mobil her, right? jeg ser ikke for meg at det skulle være noe problem å flashe inn en norsk rom på telefonen når det kommer ut. Men jeg antar at inntil da, så må du nok sikkert se deg nødt til å bruke utenlandsk språk. importerer du fra norden er jo sjansene større for at det er norsk som et alternativ der... Men ikke ta mitt svar for god fisk! Lenke til kommentar
mohahaha3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 dere får rette meg hvis jeg tar feil her... men det er snakk om en windows mobil her, right? jeg ser ikke for meg at det skulle være noe problem å flashe inn en norsk rom på telefonen når det kommer ut. Men jeg antar at inntil da, så må du nok sikkert se deg nødt til å bruke utenlandsk språk. importerer du fra norden er jo sjansene større for at det er norsk som et alternativ der... Men ikke ta mitt svar for god fisk! Jepp, WM. Så det er bare å installere dette når den tid kommer (oktober)? Er egentlig ikke så positiv til å kjøpe den i norge, siden prisene vil ligge godt over gjennomsnittet Lenke til kommentar
KaareKanin Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 nå skal det sies at jeg har aldri prøvd noe slikt på samsung, men regner med at det ikke er helt umulig. Faktisk, så har jeg bare flashet over roms som hører til de respektive serienummerene på WM telefonene jeg har hatt. Hadde du snakket htc så ville jeg bare sendt deg til xda-developers med en gang... men samsung, nada peiling! Lenke til kommentar
mohahaha3 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 nå skal det sies at jeg har aldri prøvd noe slikt på samsung, men regner med at det ikke er helt umulig. Faktisk, så har jeg bare flashet over roms som hører til de respektive serienummerene på WM telefonene jeg har hatt. Hadde du snakket htc så ville jeg bare sendt deg til xda-developers med en gang... men samsung, nada peiling! Javel... høres kanskje litt avansert ut. Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Fikk min fra Asia og lurte litt på dette selv. Har enda ikke funnet noe sted på nett hvor jeg kan lære noe om hvordan vi gjør dette. har noen noen tips? Det haster ikke da tlf allerede har norsk T9 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kanskje litt dumt svar, men jeg svarer allikevel: Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå