vegavnil Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Funker den fint på EU PS3? Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Aner ikke.. Hvorfor ikke bare laste ned på europeisk PSN? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Penger å spare Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Javel.. Synes ikke 250 kroner er så dyrt men.. Jeg vet ikke om det funker, men anbefaler deg å finne det ut før du prøver i allefall.. Ellers kan du ende opp med å betale mer enn nødvendig;) Lastet ned dette spillet i sted. Er et ganske spennende spillkonsept. Anbefales! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Tok rett og slett og lastet den ned fra EU store for å være sikker, 50 kr mer er ikke SÅ mye, har 7 episoder igjen å laste ned thought, rar måte å gi ut et spill synes jeg... men men, digget demoen iallfall Takk for svar Chrissj! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 sikkert gitt ut slik fordi hele spillet tar 9 GB. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 jeg kjøper hvertfall alle småspillene fra us.. er jo mye billigere regner med at siden siren er singleplayer så er det bare å lasta fra us.. trenger ikke kaste pengene ut vinduet heller. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Spill funker uansett hvor du laster de ned (psn eu/us/asia) MEN forskjellen er hvilken ranking du havner på, også språk. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Spill funker uansett hvor du laster de ned (psn eu/us/asia) MEN forskjellen er hvilken ranking du havner på, også språk. Slik var det ikke da jeg kjøpte et PS1 spill fra europeisk PSN, og jeg har amerikansk PS3. Måtte kjøpte det på nytt på amerikansk PSN. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Spill funker uansett hvor du laster de ned (psn eu/us/asia) MEN forskjellen er hvilken ranking du havner på, også språk. Slik var det ikke da jeg kjøpte et PS1 spill fra europeisk PSN, og jeg har amerikansk PS3. Måtte kjøpte det på nytt på amerikansk PSN. Jeg har kjøpt blant annet ps1 spyro fra usa sin psn og det fungerte utmerket.. Uansett funker alle de vanlige spillene.. tydligvis problemer med ps1 spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå