ompopo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Heisann Min lillesøster fikk seg en ny bærbar PC denne uken og jeg skulle hjelpe henne med å sette den opp. Eneste problemet er at jeg har nå har brukt MAC så lenge at jeg ikke er sikker på hvordan jeg skal få innstalert en grei DVD-spiller på maskinen hennes? Når jeg putter inn en DVD starter Windows Media Player opp med melding om at det ikke er innstallert en riktig DVD-dekoder på maskinen. Kan noen hjelpe meg med dette? Eventuelt et program som spiller DVD-filmer??? På forhånd takk for hjelpen P.s. Beklager om denne meldingen er feilpostet Edit: LØST Endret 4. august 2008 av ompopo Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Quicktime player Da vil man jo trenge en ekstra MPEG 2-komponent til 200kr elns. VLC er antageligvis den eneste videoavspilleren hun noen gang vil trenge. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kan anbefale Cyberlink PowerDVD - koster bare US$49.95. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Powerdvd er for så vidt greit det, jeg har vel faktisk 2-3 DVD-er liggende med det programmet - grunnet kjøp av diverse PC-er hvor det har fulgt med. Men VLC er spør du meg mye enklere og ikke minst gratis. Du kan laste ned herfra: http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Lastet ned VLC og det funket helt perfekt Takk for hjelpen alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå