Sekai-ichi Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) en kar fortalte meg at 零 betyr åndelig partikkel, så hvorfor leses det zero?XD anyway: det har kommet et nytt zero spill på playasia (japan), (jeg skal nok få meg det snart^^) noen andre som bryr seg=Þ? edit: adda us/eu titler Endret 3. august 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Project Zero 4: Mask of the Lunar Eclipse? Jepp, kjenner til det og gleder meg noe voldsomt. Men om du vil at andre skal bry seg kan du vel kanskje bruke samme tittel som oss andre? Bare et tips. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 jeg gjør jo det din ku!=Þ Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Håper vi får det hit snart. De andre i serien ser ut til å ha kommet til Europa alt fra et halvt år til tre måneder etter Japan. Desverre likte ikke IGN måten kontrollene fungerte på, men andre som har importert det mener det motsatte, så jeg vet ikke helt hvem jeg skal stole på. kjøpes skal det likevel . Håper vi får høre litt om hvordan spillet er om du importerer det aria-sama Endret 4. august 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 jeg importerer jo, men har ikke fått det enda. play asia sier 24h, men de har løyet før=Þ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Når de laget spillet prøvde de mange forskjellige kontroller og bestemte seg for at den de har nå helt klart var den beste. Jeg stoler på dem. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) hvor fikk du vite det fra=Þ? btw har jeg enda ikke fått spillet..-.- Endret 4. august 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Auda, ser ut til at det er en feil i spillet slik som den som var i Super Paper Mario da det kom (link) De bør virkelig fikse det der før de gir det ut her. Hadde de ikke et sånt opplegg at de tok imot spill med feil i bytte mot et uten feil når det gjaldt den feilen i Super Paper Mario? De bør uansett gjøre det med dette her synes jeg, såpass mye penger har de Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 så nicofilmene O.o jeg har det spillet!=P må bare hente det fra post kontoret.. damn, burde jeg levere det tilbake=Þ? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Er vel ikke noe vits å levere det tilbake før/om det kommer en offisiell uttalelse fra Nintendo/Tecmo om at de tar imot og erstatter de eksemplarene med feil. Edit: Ser ut til at de faktisk erstattet de diskene som hadde feilen på Super Paper Mario (kilde) så da får vi satse på at de gjør dette med Project Zero for Japanerne og fikser det til det skal gis ut her Endret 5. august 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 ja, men har ikke lyst til å starte på et spill jeg ikke har mulighet til å fullføre..=Þ Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Det er ikke en sånn feil at du ikke kan fullføre spillet. Det er en sånn feil at om du gjør et eller annet i spillet i en spesiell rekkefølge så klikker det. Endret 5. august 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 så på filmen, det er jo en dør du skal igjen, men går ikke å komme igjen. / det er så langt som man kommer. i mario story (paper... det det heter her) var det et rom jeg aldri kom meg fordi pga det..=\ Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) I Super Paper Mario var det jo bare å ikke snakke med den saken som stod forran døra før du fikk tak i en nøkkel (eller noe sånn), så skjedde ikke feilen, men det bli uansett off-topic. På linken jeg postet: http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=330105 står det: During "三ノ蝕 忘日" (it's a day/chapter in the game I believe) after you have obtained the 暗号のようなメモ (coded memo), if you open the door to the doctor's room on the 2nd floor of the hospital the game will lock up. To avoid this, after getting the memo go to the director's office in the first floor and enter the 3 digit code into the interphone first. Så det går fint an å komme videre i spillet. Endret 5. august 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) åja~ k da=Þ men kom aldri vidre i super paper mario da...=Þ Endret 5. august 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 har hatt spillet noen timer nå, men ikke prøvd.. noen som er interessert i å høre om det=Þ? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Selvsagt vil vi høre om det Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 k, da prøver jeg det og.. um.. recorder?? vet ikke jeg, vel, skal spille det i natt iallefall!=Þ har ikke noen måte å få recorda det på, men kan jo bruke et kamera? eller så kan jeg jo bare forklare åssen det var da~ XD Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 hvor fikk du vite det fra=Þ? btw har jeg enda ikke fått spillet..-.- Angående kontrollene: http://wii.ign.com/articles/895/895988p1.html Så det så! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 .. jeg vil ikke ha spoiler, har spiller for gods sake! jeg vil spille det!=Þ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå