Gå til innhold

nytt zero/fatal frame/project zero-spill til wii


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper vi får det hit snart. De andre i serien ser ut til å ha kommet til Europa alt fra et halvt år til tre måneder etter Japan.

 

Desverre likte ikke IGN måten kontrollene fungerte på, men andre som har importert det mener det motsatte, så jeg vet ikke helt hvem jeg skal stole på. kjøpes skal det likevel :p. Håper vi får høre litt om hvordan spillet er om du importerer det aria-sama

Endret av Ziltoid
Lenke til kommentar

Auda, ser ut til at det er en feil i spillet slik som den som var i Super Paper Mario da det kom (link) De bør virkelig fikse det der før de gir det ut her.

 

Hadde de ikke et sånt opplegg at de tok imot spill med feil i bytte mot et uten feil når det gjaldt den feilen i Super Paper Mario? De bør uansett gjøre det med dette her synes jeg, såpass mye penger har de :p

Lenke til kommentar

Er vel ikke noe vits å levere det tilbake før/om det kommer en offisiell uttalelse fra Nintendo/Tecmo om at de tar imot og erstatter de eksemplarene med feil.

 

Edit: Ser ut til at de faktisk erstattet de diskene som hadde feilen på Super Paper Mario (kilde) så da får vi satse på at de gjør dette med Project Zero for Japanerne og fikser det til det skal gis ut her

Endret av Ziltoid
Lenke til kommentar

I Super Paper Mario var det jo bare å ikke snakke med den saken som stod forran døra før du fikk tak i en nøkkel (eller noe sånn), så skjedde ikke feilen, men det bli uansett off-topic.

 

På linken jeg postet: http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=330105 står det:

 

During "三ノ蝕 忘日" (it's a day/chapter in the game I believe) after you have obtained the 暗号のようなメモ (coded memo), if you open the door to the doctor's room on the 2nd floor of the hospital the game will lock up. To avoid this, after getting the memo go to the director's office in the first floor and enter the 3 digit code into the interphone first.

Så det går fint an å komme videre i spillet.

Endret av Ziltoid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...