Looper87 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Har kjøpt denne skjermen og til min store skuffelse, fikk jeg skjermen med det dårlige LG panelet. Skjermen har også en død pixel, så den går definitivt i retur på angrerett. Det ene panelet kommer fra LG, mens det andre panelet er fra Samsung. Samsung panelet skal visstnok ha bedre bildekvalitet. For de av dere som også har denne skjermen, vil jeg gjerne at dere sjekker hvilket panel dere har og opplyser om dette og hvor dere har kjøpt skjermen. For å sjekke hvilket panel man har av skjermen, holder man inne menu knappen samtidig som man slår på skjermen. Deretter går man inn på service i menyen. Helt nederst står det enten LPL_LM2403WU3 (som er panelet fra LG) eller LTM240CT03 (som er panelet fra Samsung). Setter stor pris på de som tar seg bryet ved å sjekke dette. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Ingen som har denne skjermen altså? Har kontaktet HP om denne problematikken med forskjellige paneler og venter spent på svar. Lenke til kommentar
Mr. Nibble Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kjøpte min hos MPX og den har WU3 panelet. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Kjøpte min hos MPX og den har WU3 panelet. Jeg gjorde også det og fikk samme panel. Har uansett bestemt meg for å beheholde skjermen allikevel, da mpx skal visst være veldig vanskelige på angrerett ångående brukte varer. Dessuten er jeg blitt veldig glad i den glossy/ speilblanke skjermflaten. Uansett, kontaktet HP om problematikken, og dette var hva jeg fikk i svar: "Hei Takk for at du tok kontakt med HP Teknisk support. Det stemmer det du sier angående at det er brukt to forskjellige paneler fra to forskjellige produsenter. Når det kommer til kvaliteten på disse så er den lik i de fleste tilfeller men en minimal forskjell i noen. Grunnen til at valgt å gjøre dette er for å slippe å slutte å produsere modellen og derfor latt en annen produsent få fortsette produksjonen. Panelene er dessverre ikke låst til en spesiell regionskode, noe som gjør det vanskelig å finne en med et bestemt panel. Hvis dette er noe du ønsker å klage på så kan du ta det direkte mot meg så får vi tatt hånd om problemet så raskt så mulig. Med vennlig hilsen HP Teknisk support" Endret 9. august 2008 av Looper87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå