Inspekta Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg og tre kamerater deler en telenor turbo linje og vi har et problem hvor vi ikke kan koble flere enn en stasjonær pc til nettverket men alle kan koble til laptopene sine. Har testet med flere forskjellige stasjonære pcer med forskjellige OS men samme problemet, kun en stasjonær. Noen innstillinger jeg må inn på? Bruker Vista og Win XP på de fleste Lenke til kommentar
Inspekta Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Dette er et problem jeg ikke skjønner noenting av, det er ingen mening i hvorfor dette ikke skal virke, du kan ha 1 stasjonær og 100 bærbare men ikke flere enn 1 stasjonær. Noen som vet hva jeg må gjøre? Desp her! D: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Øhm, er ikke det at du ikke får koblet mer enn en maskin med kabel, mens maange går på wlan? Lenke til kommentar
Inspekta Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Det er jo et wlan, kan ikke så mange pc'er du bare vil koble seg til det da? Med passord selvfølgelig. Det må være en innstilling et sted vel? =\ Endret 11. august 2008 av Inspekta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå