olopolo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Besøkte den herlige bilkirkeg¨ården rett over grensen til Sverige, her er et av bildene jeg tok: Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er et tøft motiv, og du har vel fanget det på en helt grei måte. Jeg ville kanskje ønsket meg bilder fra en litt annen vinkel enn rett ovenifra. Bakgrunnen er pittelitt rotete, og det ser ikke ut som om fokus har truffet plansjen skikkelig. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Motivet er bra fanget, men ørdfargen dominerer for mye etter mitt syn. Ville ha forsøkt med svart hvitt konvertering, det gjør seg på metall Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Motivet er bra, og vinkelen er også bra. Men skarpheten er ikke bra. Lenke til kommentar
thofle Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg må nesten si meg enig med resten her, jeg liker motivet, men det at "Bosch..." ikke er i fokus ødelegger en del. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Merkelappen kom desverre ikke godt nok frem i fokus. Gresset irriterer meg også, men det kan til nøden croppes vekk. Motivet er konge. Fint sett. Kan du ta bildet igjen? Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Tusen takk for tilbakemeldinger. Mhm, det er ikke skarpt, ergrer meg... Var egentlig mest et snapshot før jeg dro. Skal mest sannsynlig tilbake neste år, skal ta meg bedre tid da. For øvrig er stedet en fotografs drømmeplass. To svenske sommerstuger og hundrevis av bilvrak fra tidlig 50 tall og oppover tenker jeg. Jorde på jorde med gamle rustne biler med hver sin unike historie. En location som absolutt er verdt å besøke. Skal se om jeg får lagt ut noen flere bilder derifra når jeg får kommet meg i hus =) Kjetil Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Legger ved en liten bildematrise så folk kan få et inntrykk av hvordan stedet er. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå